Seriously Shine Free - Crema matifianta

Dap, inca o postare pe tema mea preferata - matifiere pentru caaat mai multe ore. Stiu ca am scris despre mai multe solutii de matifiere: Clinique si Estee Lauder, MAC si ELF... De Clinique tot uitam (desi pana saptamana trecuta a fost cea mai utilizata metoda, tubul e pe sfarsite), Estee Lauder cred ca a expirat, MAC dureaza cam mult sa isi faca treaba inaintea aplicarii fondului de ten, de ELF (pudra HD) uit mereu, si, oricum, este o operatiune mai delicata sa o aplic pentru ca risc sa aplic prea multa. Am prea multe de facut dimineata... de fiecare data uit cate ceva, ba de blush, ba de conturat sprancene, ba de primer (Clinique il aplic dupa fondul de ten, prin tapotare doar pe frunte si nas)...

Duminica dimineata aflam de la Sense - The Perfect Lie despre cupoanele de reduceri din Revista Look. Aveam drum prin Baneasa (cu speranta ca voi cumpara o geanta) si am cumparat revista. Pentru bugetul meu din momentul respectiv "25% la orice produs Formula 10.0.6" a fost cea mai interesanta oferta. M-am ales cu crema Seriously Shine Free - Mattifying Oil-Free Moisturizer - 33 de lei in loc de 45. Pentru restul de cupoane am timp destul pana pe 31 martie.

Citisem la un moment dat despre ea, eu retinusem ca e bunicica. Chiar de a doua zi am bagat-o in teste. Daca luni am ajuns direct la sala si, deci, la prosop, marti m-am gandit sa analizez fruntea. La ora 16 (aplic crema in jurul orei 7.30) fruntea arata foarte bine, "ca noua". La ora 19, acasa, doar putin sebum, fara aspect imbacsit. Acelasi fenomen l-am remarcat toata saptamana. Ieri am facut si cateva poze dar lumina a fost proasta si am si ceva razboi pe frunte asa ca trecem peste "dovezi".

Crema are 75 de ml - enorm, dupa parerea mea. O aplic doar pe nas si pe frunte. Pe restul fetei aplic noua achizitie de la Cosmetic plant (am toata gama cu macese, de 3 zile o testez). Mi se pare mai simplu sa aplic doua creme, intra in piele simultan. Textura... aproape lichida, adica daca o tii inclinata curge lejer tot tubul. Ce ma enerveaza e mirosul - miros de ulei stricat, expirat. Asa mirosea si testerul dar am zis ca e din cauza ca sta mult pe raft langa neoane... Poate asa e normal sa miroase. Pana acum n-am avut niciun fel de reactie negativa la ea.

Mie imi place. O recomand maniacelor pe matifiere.

Edit: poze mari pentru cine vrea sa citeasca mai bine pe ambalaj si, mai ales, pe spatele ambalajului.

7 comentarii:

  1. Of...si eu ma lupt cu sebumul, mai ales cand pun fond de ten. Parca se razvrateste pielea si secreta mai cu spor. Luciu serios, cu adevarat oily, e dupa multe multe ore, dar problema e ca stralucire asa sidefata apare foarte repede. Chiar si la o ora. O singura crema, aplicata inainte de culcare, m-a ajutat sa ma scol dimineata fara sa fiu globulet de disco : http://colourmeprettyamo.blogspot.com/2010/11/lierac-mat-chrono-creme-regenerante.html
    Pacat ca e atat de scumpa...mai am 2 borcanele, variante mini, daruite de Mihaela Stamatiu atunci cand am primit spre testare si crema aniti-rides 3Chenes. Mi-e si mila sa le consum asa zi de zi, le tin pentru ocazii speciale :) Mi-ar placea sa o am constant si la discretie, mai ales ca e si regeneranta si tenul meu chiar da semne de oboseala, tern, linii/riduri. Si-apoi as vrea sa fie tratament, aplicata pe termen lung teoretic reduce activitatea glandelor sebacee si diminueaza porii. Momentan din pacate e doar ajutor la minut, sa nu o termin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ramona, parca ai vorbi de problema mea cu matreata. Am fost la un pas de a deveni dependenta de Nizoral, pt ca doar el ma scapa de probleme. Dar am continuat sa caut pana am gasit si variante muult mai ieftine (Cosmetic plant, H&S cu aloe).
    As putea sa-ti pun intr-un borcanel o mostra din crema sa o incerci, poate iti merge de zi cu zi si pretul (raportul cantitate/pret) este ff bun. Pe mine si 50 de ml ma vor tine o vesnicie pt ca o aplic doar pe frunte si nas. Problemele mele apar cam dupa 6 ore.

    AM pus poze mari sa se vada bine ce scrie pe ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult pentru oferta! dar sincer mi se pare ca as abuza...daca era un pliculet era altceva, dar asa sa consumi din crema si sa mai trebuiasca sa o si pui la Posta....
    Lierac e 160 lei, cum eu nu am banii mei ar fi imposibil sa ii explic tatei care traieste din amintirile comunismului ce stie sa faca "alifia" aia de atatia bani. Lui nu i se pare grava nicio problema legata de fizic, i se par mofturi, ca n-ai probleme adevarate si de asta te vaiti. :)
    Daca nu as avea porii dilatati pe o potiune din obraz cred ca nu m-ar deranja atat....dar cand vad luciu peste ei mi se face rau, si inainte imi venea si sa mai bag unghiutele. Acum ma abtin, m-am convins de 1000 ori ca imperfectiunea aia mica de sub piele nu o vede nimeni, dar urma rosie sau zgaiba ce ar ramane dupa atacul meu cu siguranta da :) M-am gandit adesea ca poate era bine sa fi incercat si Roaccutane, stiu cate efecte adverse are si ca provoaca depresie....si totusi, e singurul ce reduce dimensiunea glandelor sebacee. Mi-a fost frica, eu nu ma alimentez sanatos si suficient si am si imunitatea slabita, poate ma alegeam cu ficat marit si vreun ulcer caci e foarte puternic. Visam al peeling sa scap de pori, dar dupa ce am vazut la Epurica in ce consta si poze cu ce se intampla dupa...am zis BIG NO!!

    RăspundețiȘtergere
  4. abia astept sa imi iau si eu revista Look! :D[femeile stiu de ce :))]
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim1:50 p.m.

    Ai dreptate, crema matifianta Seriously Shine Free - Mattifying Oil-Free Moisturizer de la sephora este extraordinara ca efect, de 4 zile o folosesc iar schimbarea este vizibila.Dar mirosul este intr-adevar ingrozitor, eu credeam ca o fi expirat produsul meu, dar acum ca am citit si postarea ta m-am linistit. In afara insa de acest inconvenient, sunt multumita pe deplin de efectul de reducere a sebunului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu sunt un fan al marcii Estee Lauder, imi plac produsele lor, si am avut de-a lungul timpului si cateva creme matifiente. Le-am gasit la oferte pe strawberrynet, si am profitat putin. Mi se par calitative, iar pe pielea mea merg de minune, asadar, le recomand cu caldura :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu stau cu ochii pe strawberry dupa super-oferte :D

      Ștergere