Impresii din weekend si castigatoarea giveaway-ului

A mai trecut un weekend... Mi-era dor de umblat prin magazine dar nu mi-era dor de ce-am gasit prin ele. Am bifat toate magazinele in care voiam sa intru si iata-ma-s tot fara pantofi de primavara. Pur si simplu nu m-a incantat nimic. Evident ca am ajuns acasa cu cateva cosmetice cat sa nu-mi para rau ca nu mi-am luat nimic cu cardul Glamour. 

Mai intai am sa vorbesc despre expozitia Sofisticat de la Sala Palatului care mie mi-a lasat un gust amar. Si nu din cauza pisicilor sau a organizatorilor ci din cauza vizitatorilor. Mai multa lipsa de respect/compasiune, spuneti cum vreti, pentru niste biete animale n-am vazut niciodata. Cred ca ar trebui cel putin triplat pretul biletului, poate asa s-ar mai cerne cascatorii de gura si pierzatorii de vreme pe care nu-i intereseaza ca pisicutele sunt obosite si stresate si au impresia ca-s niste jucarii vii care fac frumos ca la circ. Am vazut indivizi care loveau custile pentru a atrage atentia animalelor, isi puneau copiii deasupra custilor si-i lasau sa urle in voie si sa loveasca acele custi, desi li se indicase clar sa n-o faca dadeau cu blitz-urile fara vreo jena. Macar de le-ar folosi la ceva pozele acelea. Si nu trebuie sa faci o suta sa-ti dai seama ca n-ai ce intelege din ele. Am auzit pe cineva plangandu-se ca sunt pisicile ba lipsa din custi, ba acoperite si ca a platit bilet degeaba sa nu vada nimic. Probabil pentru 6 lei se astepta sa le ia pe toate la jigarit... Anywayz, prea multa lume... prea multa lume lipsita de interes sau respect, venita acolo de plictiseala si nu de dragul pisicilor. 





La Absolutely Fabulous mi-a placut tare mult. A fost mai mult decat am vazut eu pana acum la astfel de evenimente. Si am plecat acasa cu cateva carti de vizita care stiu sigur ca-mi vor fi utile la momentul potrivit. Gasisem si niste balerini superbi si comozi cu fundite detasabile care puteau fi inlocuite insa pana m-am invartit eu s-au si vandut... :( Am pozat lucrile care mi-au placut cel mai mult.















Cat despre shopping, am poposit ieri in Spehora iar azi in Kendra. Am ales un demachiant pentru ochi marca Sephora, un fond de ten Rimmel Match Perfection, un ruj Kate Moss si o oja Metal Rush, ambele Rimmel, si o oja Nicole by OPI (e un fel de holo dar nu a iesit in poza). 

Pe final as dori sa va multumesc tuturor participantilor la giveaway-ul organizat impreuna cu Afterforever.
Iar castigatoarea esteee....
Felicitari, Alina Alinusha (Alina Tataru)! Astept datele tale pe mail in maxim 2 zile. In caz contrar am sa aleg alta castigatoare.
Atat pentru azi.
O saptamana usoara va doresc!

22 de comentarii:

  1. Pe oja aceea de la Opi am pus si eu ochii :D. Poate cand mai am drum in Kendra mi se lipeste de mana :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi s-a parut cea mai frumoasa dintre toate :D

      Ștergere
  2. Vai,ce rau imi pare! sa stii ca si eu am mers pana la Sala Palatului, dar era o coada ingrozitoare si am facut cale intoarsa. Am observat si pe afara multi copii care urlau (ma scuzati, dar folosesc verbul asta pentru ca parintii faceau orice altceva decat sa ii supravegheze) si m-am gandit ca o fi atat de inghesuiala si nebunie, inca am decis sa ma intorc.
    Imi plac mult pozele de la A F, mi-ar fi placut sa merg!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-era asa mila de bietele pisici... La A.F. mai merg :X

      Ștergere
  3. Ce draguta e rochia alba din dantela, sau ce material este! Si cea albastra, cu tricou in partea de sus e interesanta :D
    Rujul tau Kate miroase a bomboane? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, rochita aceea ramane pe lista mea. Mi-era mare dar poate o comand pe dimensiunile mele :X Mai degraba a flori de tei miroase rujul iar fondul de ten miroase a fructe :D

      Ștergere
  4. Of, cu părere de rău citesc rândurile tale despre târgul de feline. Eu m-am uitat la tv, la știri, la videoclipuri si întradevăr se strânsese lume ca la circ. Măcar de-ar veni atâția și la târgurile de adopții, nu doar la cele de admirat pisici ca la zoo :(
    Eu una n-aș permite accesul copiilor mici, căci fac gălăgie si mereu se trezeste cate unul să bage degetele după animăluț ori să plângă-n bună regulă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa creasca simtitor pretul biletelor sa ajunga acolo cei care cu adevarat iubesc si respecta animalele!

      Ștergere
  5. hmmm cine avea balerinii ingeniosi? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. nu e asa ca la targ a fost tare dragut? te pup,o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi pare rau ca n-am apucat sa stau mai mult cu tine. ne-am pierdut apoi am plecat ca ea trebuia sa prinda si trenul. te pup!

      Ștergere
  7. ce draguti balerinii cu fundita rosie !

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am ajuns ieri la pisicute fix cand se termina, too bad. Mi-e mila de ele, chiar ar trebui sa mareasca pretul biletelor. Si cati pantoooofi, cercei, dantela, yum! Imi place rujul, vreau review!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imediat ce il folosesc am sa scriu de el. Deocamdata m-au cucerit maro-urile si nude-urile :))

      Ștergere
  9. Ce de lucrusoare frumoase prin poze!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce rochite superbe!
    Pacat de bietele pisicute! Ce stresate trebuie sa fi fost!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ca se intampla maxim de 2 ori pe an. Sper sa nu mai fie niciodata la Sala Palatului. Era mai ok la Romexpo...

      Ștergere