Marilyn Monroe este noul ambasador onorific pentru Max Factor!

La exact 80 de ani de când Mr. Max Factor Junior își inaugura primul studio de machiaj, cel mai celebru model al său rămâne fascinanta Marilyn Monroe. El este cel care a transformat-o pe Norma Jeane dintr-o brunetă timidă în apariția extraordinară care a ajuns să fie celebra actriță. 

Marilyn Monroe este noul ambasador onorific pentru Max Factor!

Deși s-a stins din viață acum mai bine de 50 de ani, Marilyn Monroe rămâne cea mai celebră personalitate a lumii filmului, farmecul ei încă dăinuie și stârnește pasiuni. 


Frumusețea ei unică, accentuată cu măiestrie de make-up artistul ei încă inspiră. Machiajul său este în continuare reprodus fidel de mii de make-up artiști și, realizat corespunzător, aduce acea strălucire senzuală pe aproape orice chip feminin. 


Aș fi vrut să vă povestesc mai multe despre această ființă fragilă, sensibilă, mereu în căutarea iubirii, așa cum am perceput-o eu după ce am citit cartea despre viața ei , însă nu-mi găsesc acum cuvintele. Mă bucur că Max Factor a ales s-o readucă în prim plan, să-i spună din nou povestea și să ne facă să-i apreciem, încă o dată, frumusețea extraordinară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu