Max Factor Skin Luminizer Foundation

In ultima vreme am descoperit mai multe produse de ingrijire si de machiaj care m-au surprins intr-un mod foarte placut. Max Factor Skin Luminizer Foundation este unul dintre ele.

In general ne dorim de la un fond de ten acoperire, aspect natural, finish mat dar daca se poate sa confere si un aspect luminos, tineresc tenului, si, evident, rezistenta. Nu-i de mirare ca i-am zapacit pe bietii barbati: ne machiem tenul, il matifiem bine dupa care il facem sa luceasca.

Cu Skin Luminizer Foundation de la Max Factor am reusit sa obtin cam tot ce mi-am dorit de la un fond de ten. Ma asteptam sa-mi placa, nu e primul Max Factor pe care-l incerc, insa este foarte diferit de cum ma asteptam eu sa fie.

Produsul se prezinta in ambalaj transparent de plastic, cu pompita. Se dozeaza usor si are o consistenta cremoasa. Culoarea care mi se potriveste mie (usor creola, NC30 de la MAC) este 60 Sand. Are subton galben, asa cum am eu nevoie, si nu contine SPF. Cantitatea din imagine (dreapta, jos) este suficienta pentru a acoperi intreaga fata.

Initial l-am aplicat peste o crema de zi cu SPF mic. Mi-a placut dar nu m-a impresionat in mod deosebit. Apoi am incercat ceva ce, teoretic, pana la finalul zilei ar fi trebuit sa rezulte intr-un dezastru: am folosit ca baza Bioderma Photoderm Mineral SPF 50+, un spray mineral putin uleios, cu finish albicios, care patrunde bine in piele insa lasa un usor film gras. Parea ca amestec ulei alb cu ulei galben. Dar am insistat. Dupa ce am acoperit toata zona cu tenta albicioasa am absorbit excesul de ulei cu un servetel uscat si am fixat cu putina pudra. Rezultatul: de la 4 p.m. pana la finalul zilei n-am vazut niciun fel de sebum pe fata, nici macar pe nas, in conditiile in care, in cazul meu, sebumul de pe nas razbeste prin orice machiaj. Duminica am fost vreo 2-3 ore la strand purtand pe fata aceasta combinatie. N-au fost probleme nici cu sebumul si nici cu transpiratia. (Imi permit sa merg la piscina machiata pentru ca port lentile de contact de vedere si oricum imi feresc fata de apa)

Pentru pozele de astazi am folosit ca baza crema hidratanta de zi Cien de la Lidl. Am constatat ca fondul de ten Skin Luminizer este mai greu de intins daca pe fata nu mai exista niciun strop de ulei. In prima imagine avem ten fara machiaj, in a doua am aplicat Skin Luminizer de la Max Factor in doua straturi iar pentru ultima am adaugat si pudra (Creme Puff de la Max Factor). Click pe poza pentru marire. (Da, pentru prima data am avut curaj sa fac selfies. Desi mai am o gramada de pete sunt multumita de cum arata tenul meu si indraznesc sa-l afisez pe blog)
Spuneam mai sus ca am aplicat fondul de ten in doua straturi. Am reusit acest lucru pentru ca Skin Luminizer este diferit de orice am incercat pana acum in materie de fonduri de ten. Este ca o vopsea (in sensul bun). Adica se aseaza, se usuca, finish-ul este natural, deloc pudrat, si nu se clinteste. Poti veni cu al doilea strat fara sa incarci tenul. E ca si cum ai aplica o crema densa. Acoperirea este medie spre mare.

Partea mai putin distractiva a fost ca baza, crema hidratanta Cien, ramasese cumva la suprafata pielii sub forma de strat subtire si s-a transformat in scame. Dupa ce le-am indepartat fondul de ten s-a asezat frumos insa pe maini am ramas cu ceva albicios care nu s-a luat pe servetelul uscat (cum eram obisnuita) si a trebuit neaparat sa merg sa ma spal pe maini. Cand baza a fost una usor uleioasa nu am avut aceasta problema. Nu am avut curaj sa folosesc Beauty Blender pentru aplicarea acestui produs de teama sa nu ramana patat. Consider ca metoda ideala de aplicare ramane prin folosirea degetelor. Cu pensula plata kabuki acoperirea a fost mult mai mica si mi s-a parut ca irosesc foarte mult produs. Daca insist pentru acoperire se pierde finish-ul acela natural care imi place atat de mult la Skin Luminizer.

Fiind vorba de un fond de ten iluminator evident ca vom gasi in el si putin sclipici. Totusi, acesta este extraordinar de fin si se vede numai la soare.

Cat despre rezistenta pot spune ca folosit singur, tenul meu (mai precis fruntea si nasul) luceste dupa cca. 5 ore iar folosit impreuna cu pudra ajunge sa arate impecabil peste 7 ore.

Asa cum se poate observa in ultima poza, dupa aplicarea fondului de ten si a pudrei tenul este mai luminos dar si perfect mat. Imi place la nebunie acest finish pentru ca este asa cum imi doream. Nici nu mai simt nevoia sa atrag atentia asupra ochilor pentru ca sunt incantata de aspectul tenului meu. Putin rimel, putin fard de sprancene, un ruj sau gloss si sunt gata de iesit pe usa. 

Lista de ingrediente poate fi consultata in imaginea de mai jos:
Pretul recomandat pentru Max Factor Skin Luminizer Foundation este de 52 de lei.

Voua va plac fondurile de ten Max Factor? 

20 de comentarii:

  1. Chiar eram curioasa de o parere, mie nu imi place deloc! O sa mai incerc si alta varianta de aplicare ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce nu-ti place la el, mai exact? Incearca si tu cu o crema mai uleioasa, apoi elimina excesul de ulei cu un servetel si aplica pudra. Ah, am uitat sa precizez servetelul... Am avut o mie de lucruri de zis despre acest fond de ten si eram sigura ca uit ceva...

      Ștergere
  2. Si mie imi place :D nu ma asteptam, nu stiu de ce dar aveam impresia ca o sa fie ca cel de la Oriflame gama The One :) dar e mult mai bun

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi se pare ca acoperirea este medie in cel mai fericit caz. Acum nah, depinde si ce anume ai nevoie sa acoperi. Tenul tau arata foarte bine, ma gandesc ca de aici diferenta de pareri:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acoperirea trece de medie in doua straturi si nu am ten curat :( as vrea eu... :(

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu tot ce e Luminizer spun pas. Am tenul gras si cu tot cu pudra nu reusesc sa am un efect ok si durabil.

    RăspundețiȘtergere
  7. Din ce spui tu aici e chiar ok. O prietena se plangea de el, spunea ca nu i se intindea deloc ok pe fata. Dar probabil depinde de la ten la ten.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e foarte siliconat, nu se intinde foarte usor. De-asta am facut referire la baza uleioasa

      Ștergere
  8. Bine punctat despre baza ceva mai grasa. La fel am observat, ca se intinde mai bine si mai frumos cand nu ai tenul uscat sau cu tendinta de uscare.
    Cat despre Puff, e my favorite! Cu ea, orice fond de ten e the best :)). Exagerez dar imi place mult :P.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si cand ai o baza care lasa pelicula usor sucacioasa e si mai nasol..

      Ștergere
  9. Eu am tenul mixt si imi place acest fond de ten. Imi apare o usoara stralucire pe fata cam dupa 5 ore. Ca baza de machiaj folosesc Rouge Bunny Rouge Original Skin Primer ce face care orice fond de ten sa se intinda mai usor pe fata si sa reziste cat mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  10. Dacă e mai bun ca cel de la Oriflame, mă tentează. Illuskin îmi place mult, îl folosesc zi de zi şi n-am avut nicio problemă. Tenul tău arată foarte bine, ar trebui să faci selfies mai des :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu am ramas placut impresionata de acest produs! <3

    RăspundețiȘtergere