Golden Rose Galaxy 11

Azi vreau sa va prezint prima oja Golden Rose cu care nu m-am putut imprieteni: Golden Rose Galaxy in nuanta 11. Daca nuantele 26 si 10 au fost purtabile dupa ce le-am dat jos stelute sau alte bucati de glitter care ma incomodau aceasta nuanta are toate "accesoriile" bine fixate intr-o oja extraordinar de densa care se usuca precum cimentul - tare, aspru si de neclintit. Pentru multe dintre voi acesta poate fi un avantaj. Mie nu imi plac (de fapt nu pot tolera) stelutele si glitter-ul dur sau senzatia de nisip foarte aspru.

Am suportat-o pe unghii fix o zi. Cred ca ar fi rezistat minim 3 la cat de bine s-a lipit insa masina noastra de spalat vase a decis sa-si ia o mica vacanta si ghiciti cine i-a luat locul. 

Din pozele de pe net mi s-a parut ca seamana foarte bine cu OPI Get your number pe care v-am arat-o aici insa asemanarile sunt putine.
Dupa cum vedeti, s-a incercat copierea glitter-ului holo insa i-a luat putin valul si au adaugat prutin cam multe firisoare si bucati de sclipici. Astfel, oja a ajuns sa fie mult mai incarcata si mai greu de suportat pe unghii.

Daca totusi, va place, si va doriti o oja foarte rezistenta, diferita de ce ati incercat pana acum, si daca nu va deranjeaza, in general, decoratiunile iesite in relief, Golden Rose Galaxy 11 poate fi gasita pe cosmania.ro la pretul de 15 lei.

7 comentarii:

  1. Imi pare rau sa aud ca nu-ti place, pe mine ma incanta ojele de genul. Imi plac cele intens texturate, iar daca au prin ele diverse, atunci cu atat mai bine :D. In schimb, nu mi-a placut deloc cea de la OPI, nu se usuca nici dupa 12 ore si nici macar cu Seche Vite dat peste, daca poti sa crezi :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie OPI mi s-a uscat instant si a rezistat o gramada :(

      Ștergere
  2. Oja OPI mă tentează mult mai tare!

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte frumoasa nuanta ojei :) Eu am descoperit de curand ojele Galaxy de la Golden Rose si imi place cea pe care o am :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E frumoasa, nu zic nu, dar puteau s-o accesorizeze mai putin.

      Ștergere
  4. Nuanta asta recunosc ca nu ma coafeaza dar am ochit Galaxy 21 si o vreau cu disperare. Si nu o gasesc in Sibiu iar sa dau comanda pentru o oja mi-e cam aberant pana si mie!:)) Asa ca o sa astept pana la inceputul lui august cand ajung in Bucuresti si I will hunt it down!:)) Zici ca sunt mult mai grunjoase decat Holiday? ca alea de exemplu mi se par ok si imi plac. Adevarul e ca la asta se vede intr-adevar ca e glitterul cam prost dozat. La 21 parca e mai uniforma situatia, sau cel putin asa pare in swatchuri.

    RăspundețiȘtergere