Oja saptamanii

Nu, nu este o noua rubrica, nu-mi plac rubricile pentru ca nu ma pot tine de ele. Nu-mi plac nici macar cele lunare. 
Am folosit aceasta oja pe care v-am mai aratat-o insa nu in adevarata ei splendoare - Golden Rose matte velvet 106 - acum 5 zile pentru ca mi-era somn si era tarziu si voiam ceva care sa se usuce foarte repede, in conditiile in care incerc s-o raresc cu lacurile de uscare rapida - n-am mai folosit de vreo 2 saptamani un astfel de lac.
A rezistat surprinzator de bine in conditiile in care in urma tratamentului cu fier, desi au crescut regenerate cca. 60%, inca au varfurile distruse. A fost necesar sa "repar" o singura unghie abia dupa 2 zile. 
Si mi-a placut atat de mult incat azi am sters-o si am reaplicat-o. Are un finish oarecum mat insa consistenta este una sidefata-perlata.



Am modificat putin pozele cat sa reflecte cat mai bine culoarea si consistenta acestei oje. Ultima poza este facuta cu blitz. 

Atat pentru astazi.

Un weekend placut va doresc!

5 comentarii:

  1. Sunt un nou membru al blogului tau si ma bucur enorm ca te-am gasit, ai postari minunate pline de informatii si detalii. Trebuie sa mentionez ca ai unghii superbe...eu pot sa ma declar o fanatica a nail artului asa ca o sa-ti urmaresc cu bucurie toate postarile viitoare despre oje, manichiuri si nu numai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Manases Andrea, multumesc din suflet! Promit sa dau mai multa atentie acestui blog!

    RăspundețiȘtergere