Swatch-uri rujuri AVON: Ultra Color Absolute, Ultra Color Ignite si Perfect Kiss

Imi plac mult rujurile AVON. De-a lungul timpului am avut surprize deosebit de placute cu aceste produse dar si mici dezamagiri. Din diverse motive (tipografie, monitor, hartie) se intampla uneori ca nuantele din brosura sa nu corespunda cu nuantele reale ale rujurilor. Sau, dupa cum am remarcat recent, consistenta poate fi diferita de la o nuanta la alta a aceleiasi game. Recent am decis sa achizitionez cateva mostre pentru a vedea clar despre ce este vorba. Am petrecut mai multe ore cautand swatch-uri pe net si am decis sa aleg cate 5 nuante din gamele Ultra Color Absolute, Ultra Color Ignie si Perfect Kiss. N-am mai facut greseala de data trecuta, aceea de a cumpara toate nuantele. Pana la urma peste jumatate nu mi-au placut si au fost cumparate degeaba. 

Incep cu gama de la care aveam cele mai mari pretentii: Perfect Kiss. De ce pretentii? Pentru ca am un astfel de ruj, in nuanta Make Out Red (scos din brosura, din pacate), ruj care imi place la nebunie, atat ca nuanta, cat si ca aplicare si rezistent. Il puteti vedea aici. Din pacate aceasta gama nu m-a convins sa incerc si alte nuante.
 La aceasta gama am descoperit cele mai mari diferente, atat fata de nuanta pe care o detin eu cat si intre nuantele achizitionate.
Smitten red mi-a placut cel mai mult - cremos, intens, rosu inchis putin spre albastru. Kiss me pink este mai degraba un portocaliu rosiatic foarte cremos care se aplica destul de neuniform si se sterge foarte usor. Fuchsia flirt isi respecta numele si se aplica uniform. Este foarte cremos, de asemenea. Si Lacy mauve isi respecta numele. Este ceva mai inchis decat in poza si nu este sidefat in vreun fel. Se sterge mai greu decat cele doua dinaintea lui. Lovely dovey pink este un roz foarte sheer care se sterge la prima atingere. Nici acesta nu este sidefat. 
AVON Ultra Color Ignite prezinta, de asemenea, naunte cremoase cu diverse niveluri de pigmentatie.
Berry berry nice este un rosu spre albastru, intens, pigmentat si destul de rezistent. M-a convins sa-l achizitionez full-size. Country rose este mult prea lucios pentru gustul meu, un roz deschis spre rosu. Hibiscus este un roz aprins, destul de pretentios, zic eu, dar potrivit unui ten deschis spre foarte deschis. Lava love este un rosu-portocaliu aprins (ceva mai potolit decat in poza), asa cum sugereaza si numele, pigmentat si destul de rezistent. Si el va veni la mine sub forma de full-size. Sheer nectar este un peach vesel si destul de sheer, perfect pentru a completa un machiaj cu accent pe ochi.
Am lasat pentru final gama care mi-a placut cel mai mult - Ultra Color Absolute. In full size detin nuanta din imaginea de mai sus, numita Radiant Raisin, pe care v-am aratat-o aici. Imi place la nebunie ca pot obtine nuante de la cele mai cuminti pana la cele mai intense cu acest ruj.
Lovely Cherry si Bare ruby sunt nuante de rosu-zmeurica, rosu-movuliu, prima ceva mai deschisa decat a doua (poza le reda destul de bine). Sunt nuante intense, pigmentate si rezistente. Le vreau pe ambele. Gorgeous guava este un rosu maroniu ceva mai slab pigmentat decat primele doua si parca si putin mai lispit de rezistenta. Creamy melon este un portocaliu deschis destul de albicios si suficient de pigmentat, aproape ca primele doua. Red velvet e un rosu clasic, cremos, frumos, cu o usoara tenta de portocaliu.

Voi ati incercat aceste rujuri? Care dintre ele v-a placut cel mai tare? Este vreo nuanta deosebita pe care am ratat-o si trebuie s-o incerc?

11 comentarii:

  1. Asta sigur e un semn!
    Aseara imi faceam ordine in mostre si am descoperit Creamy Melon. Habar nu aveam de la ce e, dar mi s-a parut tare faina culoarea.
    Acum imi apare in news feed postarea ta si vad si de unde era creamy melon :)). Cred ca e un semn sa il cumpar asa ca ma indrept spre catalogul Avon :D

    RăspundețiȘtergere
  2. De multa vreme n-am mai cumparat farduri Avon, insa imi amintesc ca pe vremuri eram dependenta de un ruj din gama color trend. Iced pink sau ceva de genul (un roz metalic). Numai aia purtam :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am luat si eu recent un color trend care trebuia sa fie rosu movuliu si este dar e ff sidefat :(

      Ștergere
  3. De placut, imi plac toate, insa nu stiu cum m-ar prinde nunatele (PS. Imi place ft mult cum au iesit swatch-urile)

    RăspundețiȘtergere
  4. Și mie-mi plac rujurile de la Avon, am destul de multe și sunt mulțumită de toate. Nu știu totuși ce-i cu mostra pe care o ai de la kiss me pink, dar nu e nici pe departe nuanța reală a rujului, poate au încurcat eticheta de pe mostră. :)) Eu îl am full size și e un roz roșiatic, destul de puternic pigmentat, se aplică frumos, dar într-adevăr nu rezistă chiar la fel de bine ca altele. Sau poate au mai schimbat ei ceva la el, că eu îl am de câteva luni... cert e că am aceeași nuanță și arată altfel. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce or fi facut... eu am comandat luna trecuta si asta mi-a venit :( macar cine a comandat full size sa fie multumita

      Ștergere
  5. Eu am jntr-adevar o problema cu rujurile de la avon ! Am comandat o anumit nuanta care imi placea din catalog , dar nu avea nici o asemanare cu realitatea atunci când l-am primit ... Asa ca nu mai cumpar nimic pana nu testez ! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta a fost si ideea mea, macar sa le vedeti swatch-uite.

      Ștergere
  6. Hibiscus! :D
    Unul din rujurile mele preferate ever este Chic din gama Ultra Color, am convins vreo 4 persoane din jur sa-l foloseasca - cu prigmentatii diferite si ni se potriveste tuturor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am avut dar parca a fost putin prea sters pentru tenul meu. L-am dat cadou si am ramas cu Carnation care mi se potriveste mai bine. Desi e cam cumintel pt gusturile mele recente :)))

      Ștergere