Gama Cosmic de la AVON

Asteptam cu nerabdare sa apara gama Cosmic si la noi insa ma gandeam ca mai dureaza pana cand vom putea sa ne bucuram de ele. Vazusem poze pe site-urile straine si mare mi-a fost surpriza cand le-am regasit rasfoind plictisita o brosura. Nu stiam ce sa comand mai repede, m-am abtinut sa nu le iau pe toate si bine am facut. Veti vedea si de ce. 

Vreau sa incep cu produsele care imi plac cel mai mult si care mi-au depasit asteptarile - creioanele Glimmerstick Cosmic. Am ales nuantele Moonlit brown si Twilight. Primul este, dupa cum va puteti da seama, o nuanta de maron si are sclipici multicolor, predominant albastru iar cel de-al doilea este mov. Nu e primul mov Avon pe care-l incerc si cele mai multe n-au fost cum ma asteptam. Asa ca nu aveam pretentii, speram doar sa fie... mov. Si este un mov frumos, lucios, cu particule multicolore. 

Sunt foarte rezistente, pe cel mov l-am purtat ieri toata ziua si nu s-a miscat de la locul lui. Swatch-urile a trebuit sa le spal bine cu sapun pentru ca nici dupa doua ture de spalat vase nu s-au urnit.

Sa-mi iertati pozele, sunt facute cu diverse lumini si setari. Desi le-am prelucrat pe monitorul sotului meu fotograf e posibil ca la voi sa se vada in diverse moduri. M-am straduit sa scot culorile reale ale fardurilor lasand decorurile in diverse nunate.  




La fardurile mono m-am abtinut, l-am ales doar pe Cosmic brown care e, de fapt, auriu. Se aplica frumos, e destul de pigmentat si rezista (cu baza, evident) fara probleme toata ziua. Celelalte doua farduri sunt doar imprumutate pentru a vi le arata. Ca si consistenta sunt asemenea fardurilor din quad-uri. 





Cele mai asteptate produse, ojele, au fost o mare dezamagire. Nu sunt holografice, nu au nicio legatura cu ideea de holo, au chiar glitter marunt si sunt foarte foarte subtiri. Pentru swatck-uri le-am aplicat in 3 straturi. Cea rosie este Fiery sky iar cea albastra este Cosmic trip. Poate, totusi, nu acestea trebuiau sa fie holo. In strainatate scria altceva pe sticulte. Desenul cu stelute era, insa, acelasi. Probabil cea albastra va da bine peste un negru si cea rosie peste un rosu aprins. inca nu m-am decis ce-o sa fac cu ele.


In machiajul de ieri am folosit fardul auriu si creionul mov. Movul din pliu este un Melkior superb pe care vi-l voi arata curand. Momentan caut o paleta in care sa le plasez caci sunt rezerve. 

 
Cam atat despre colectia Cosmic de la Avon. Cum spuneam la inceput, ma bucur ca nu le-am luat pe toate, pe unele pentru ca aveam produse similare si pe altele pentru ca nu sunt cum ma asteptam eu.

Ati incercat ceva din gama aceasta? V-au placut?

10 comentarii:

  1. Deci vreau si eu creionu mov.
    Vreau, vreau, vreau. ;)))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu de ce Dumnezeu de cate ori vad farduri baked ma astept la ceva spectaculos. Si sincera sa fiu pe astea nu le vad sa indeplineasca astfel de asteptari. In schimb creionul ala mov cred ca va trebui sa se alature armatei mele de eyelinere. S-a diminuat rau regimentul si trebuie sa il suplimentez!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. In afara de oje nu prea m-a tentat nimic din colectie dar acum cand vad ce superb e creionul ala, mmm, parca-l vreau :))) Cred ca aia cu ojele holo e alta colectie, ah, ce n-as da sa apara si alea la noi :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In catalog pareau holo... sunt curioasa acum de cea cu flakies

      Ștergere
  4. Creionul mov si ojele imi plac cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam sheer ojele dar, cum am zis, cred ca s-ar vedea bine cu baza

      Ștergere
  5. Va recomand sa incercati si cosmetice bio, rezultatul va fi cu siguranta spectaculos.
    Iar beneficiile pentru sanatatea dvs sunt nenumarate in comparatie cu produsele cosmetice obisnuite.

    RăspundețiȘtergere
  6. Observ tot mai mult interes in zona de cosmetice bio, am sa incerc si astfel de produse sa vad daca chiar exista aceste beneficii.

    RăspundețiȘtergere