O scurta vizita la Cosmobeauty 2012

Anul asta am fost cuminte. N-am mai venit acasa cu o traista de oje. Si, pentru ca Ioana a reusit sa ma convinga cu pleata ei de vis, mi-am luat CHI.
Am fost singura la expozitie, nu m-a impresionat nimic, n-am avut dispozitia necesara sa zabovesc si sa analizez.. Nici nu prea aveam ce oje sa cumpar. Am vazut doar Konad, Sparitual, Kinetics, CHI si Color Club. Si ceva marci de care nu mai auzisem.

Am ales totusi o Color Club pentru a continua "trendul" meu cu oje metalice. 

De la CHI am ales un tratament si faimosul ser cu matase. Sa nu cumva sa va ganditi sa mi le furati ca-s pazite bine! :)))

That's all!

O saptamana usoara va doresc!

4 comentarii:

  1. da...e fioros paznicul :), ne abtinem !

    RăspundețiȘtergere
  2. ai o pisicuta superba!!

    RăspundețiȘtergere
  3. aaaa e motan nu-i asa? Si eu am avut un "negricios" din asta si mi-e asa de dor de el :-< Sa ai mare grija de el.
    Revenind la ale noastre...de abia astept review la produsele de la CHI. Sa le folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult, fetelor!

    Este pisicuta :D

    RăspundețiȘtergere