Sensitelial - crema calmanta si hidratanta pentru piele sensibila

In ultima vreme tenul meu este din ce in ce mai bine. Am grija ce mananc, fac miscare si am folosit numai produse care mi-au facut bine. Insa nimic din toate acestea nu m-a scapat de prostul obicei de a nimici fiecare punctulet, fiecare tentativa de cos sau de bubita. Si dintr-un mic semn aproape invizibil reusesc mereu sa fac unul mare, rosu si inflamat. Stiu ca e gresit, stiu ca nu trebuie sa fac asta dar nu ma pot opri.
Crema calmanta si hidratanta Sensitelial de la ACM Laboratoire Dermatologique a venit ca un ajutor pentru o piele aflata in plin santier. Uneori obosesc si eu sa astept sa-si revina acest "santier". Dar cum optimismul meu cand vine vorba de tenul cu probleme este maxim iar curiozitatea de doua ori pe-atat nu am ezitat sa pun aceasta crema la treaba de cum am intrat in posesia ei.

Sensitelial a fost special creata pentru a calma si hidrata pielea sensibila si reactiva, predispusa la cuperoza. Nu ma confrunt cu problema cuperozei insa orice produs pentru pielea agresata sau sensibila e binevenit.

Este o crema nu foarte densa, usor uleioasa si fara miros. Am aplicat-o cel mai adesea seara, in cantitate generoasa pentru ca aceasta sa poata actiona peste noapte. In cantitati normale se absoarbe complet intr-o perioada de timp rezonabila insa in cantitatile aplicate de mine tenul a cam ramas unsuros, fapt ce nu m-a deranjat absolut deloc. Am obiceiul sa ma demachiez si sa ma cremuiesc cu o ora-doua inainte de culcare asa ca pana si stratul generos a avut destul timp sa se absoarba.  

Dimineata am aplicat Sensitelial mai rar, cel mai adesea in zilele urate cand SPF-ul din fondul de ten era suficient sau in zilele in care nu trebuia sa ies din casa cu noaptea-n cap si sa fiu plecata mai multe ore pentru ca aceasta crema nu contine factor de protectie solara. Peste zi la doua-trei ore dupa aplicare tenul devine unsuros insa daca am grija sa absorb excesul de ulei inainte de aplicarea fondului de ten Sensitelial nu incurca in niciun fel machiajul, acesta rezistand in functie de produsele de machiaj aplicate - minim 5 ore. 

Nu am sa spun ca a facut minuni peste noapte pentru tenul meu. Nu mai cred de multa vreme ca ar exista produse care sa faca minuni intr-o perioada foarte scurta de timp. Insa, aplicata cu regularitate, m-a ajutat sa-mi vindec frumos diverse bubite rezultate din razboaiele intre unghii si tenul meu. In plus, nu mi-a creat alte probleme si nici nu mi-a ingrasat tenul. Chiar daca seara ramanea putin uns, a doua zi acesta era mat si neted. 

Pe partea de hidratare consider ca face o treaba buna - nu am cojite, zone cu piele uscata sau alte probleme cauzate de lipsa hidratarii corespunzatoare.

Sensitelial contine ingrediente active pentru hidratare, imbunatatirea microcirculatiei cutanate si reducerea aspectului cuperozic: uleiuri vegetale, glicerina, ceara de albine, vitamina E, pigmenti de corectare a rosetii. Lista completa a ingredientelor o puteti citi in imaginea de mai jos.
In concluzie, Sensitelial a fost pentru mine un bun ajutor in lupta cu micile probleme ale tenului, mi-a hidratat corespunzator pielea si nu mi-a cauzat niciun fel de problema. Cred ca s-ar potrivi unui ten normal sau uscat. Tenul gras s-ar putea sa fie "deranjat" de consistenta acestei creme. 

Pretul cremei Sensitelial este de aproximativ 30 de lei pentru 40 ml de produs, valabil 6 luni de la deschidere.

Ati incercat produsele Magnifiqueskin?

2 comentarii:

  1. Interesant acest articol ! Te pup si Te invit la un Tag dragut :) , pupici - eu te-am nominalizat printre cele 11 Blogg-uri de beauty preferate ! http://cristinuta21.blogspot.ro/2014/05/liebster-award-poposit-si-la-mine_15.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru informatii, draga mea!
    Eu am tenul cu tendinte de uscare, asa ca sunt mereu in cautarea unei creme care sa-mi hidrateze optim tenul. O sa iau in considerare recomandarea ta.

    PS: Vrei sa facem schimb de link-uri? Eu te-am adaugat deja in lista mea de bloguri. http://ebonyvintage.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere