Sally Hansen - Instant Cuticle Remover

Cred ca multe dintre noi ne lovim de problema cuticulelor care ba cresc prea lungi, ba se usuca, ba cresc lipite de unghie, ba se rup in fasii pe deget in sus - cea mai urata situatie. Am citit de multe ori ca ideal ar fi sa nu le mai taiem. Dar eu nu le pot lasa asa, mai ales in anotimpul rece, pentru ca se usuca si arata urat. Am incercat tot felul de uleiuri si creioane si creme de maini insa fara succes. Produsul despre care va vorbesc azi ne ajuta sa taiem cuticulele fara sa le "ciopartim" inestetic si cu diverse ciupituri sangerande. 

Sally Hansen Instant Cuticle Remover este, dupa cum probabil ati auzit, un produs care ajuta la ingrijirea cuticulelor. 

Dar ce face mai exact? Mai exact inmoaie pielea si ajuta la impingerea cuticulelor. Cel mai mult imi place ca ma ajuta sa indepartez toata pielea moarta de langa cuticule. Pur si simplu o topeste si pot sa o indepartez pentru ca unghia sa ramana neteda si curata, pregatita corespunzator pentru aplicarea ojelor. 

Cat despre dizolvarea cuticulelor, acesta este doar un mit. Tot ce face pentru mine este sa inmoaie cuticula si sa ajute la desprinderea ei pentru ca apoi sa pot taia doar acea parte care este moarta fara sa ma ranesc. 

Un alt mit este timpul de 15 secunde de actiune al solutiei. Eu o las sa actioneze cam un minut, poate si mai mult daca ma fura vreun film. In 15 secunde nu se intampla absolut nimic.

Cum spuneam, eu tai cuticulele inmuiate pentru ca, altfel, a doua zi se intorc peste mine tot lungi si tot uscate. Dar daca voi nu aveti probleme atat de urate cu uscarea lor probabil veti reusi metoda cu impinsul iar Sally Hansen Instant Cuticle Remover va va fi de ajutor. 

Sticluta are 29,5 ml si eu, prin folosire saptamanala la maini si mult mai rar la picioare am reusit sa consum mai putin de un sfert in 7 luni. Nici nu se recomanda sa o folosim de mai mult de doua ori pe saptamana. Produsul este valabil 24 de luni de la deschidere. 

Nu-mi pare rau ca am achizitionat aceasta solutie pentru ca mi-a usurat viata in cazul mainchiurilor si mai ales in cazul pedichiurilor - n-a mai fost nevoie sa stau cu picioarele in apa. 

Eu am cumparat Sally Hansen Instant Cuticle Remover la un pret stupid (60 de lei) de pe Amazon UK pentru ca pe vremea aceea am fost prea bleaga sa-mi fac Paypal. Noroc ca mi-am revenit rapid si data viitoare il voi lua cum maxim 10$ de pe ebay. Am inteles ca la noi in magazine are un pret exorbitant, undeva in jurul sumei de 120 de lei.

Ati incercat acest produs? La voi a facut minuni?

19 comentarii:

  1. nu l-am incercat, dar in general imi plac foarte mutl produsele sally hansen. eu mi le iau de pe thecosmetichouse.co.uk. au foarte multe produse de la ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am vazut la ei oje la care sa raman cu gandul dar un intaritor, ceva, as incerca. am un base+top dar nu e grozav...

      Ștergere
  2. La rugamintea mea, am primit produsul de la o verisoara, adus din Canada.
    Il folosesc de aproape doi ani (prima sticla era cam 3/4 si am reusit sa o pierd, am trecut la a doua) si mi-e mult mai bine. Am aproape un an de cand e si mai bine - initial impingeam cuticula cu ceva metalic si mai tare o rupeam, apoi trebuia sa tai. Momentul de gratie a fost cand am schimbat instrumentul cu un betisor de lemn, eu le curat bine, bine si doar daca e vreun coltisor mai razvratit il tai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in postarea anterioara am cuticulele ingrijite si cumintele. azi deja arata ca niste uscaturi ciufulite... pacat ca nu-l pot folosi mai des dar de forfecuta nu ma pot lipsi...

      Ștergere
  3. Anonim6:43 p.m.

    Nici eu nu l-am incercat dar nu prea am probleme cu cuticulele. In ultimul timp am renuntat sa le mai tai :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca poti fara sa le tai e super bine. cred ca pentru micile pielite ramase ti s-ar potrivi cel kallos

      Ștergere
  4. Eu clar trebuie sa incerc ceva nou pentru ca am niste cuticule uneori de ma sperie si pe mine:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma abtin sa nu-l folosesc zilnic sau sa nu bag forfecuta in ele dupa fiecare dus...

      Ștergere
  5. Așa, tentează-mă! Crezi că face față și franjurilor mei, crescuți bine? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ti-l dau in teste. sa te convingi inainte sa comanzi

      Ștergere
  6. Foarte tentant.
    Il adaugam pe wishlist. :)))
    Mai nou, aceasta este replica mea preferata. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si wishlist-ul meu creste in fiecare zi :))) am grija sa nu le notez ca poate mai uit de ele :)))) te pup!

      Ștergere
  7. Eu inmoi foarte bine cuticulele cu ulei de masline sau de jojoba. Si le si hidratez in acelasi timp :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am bafta cu niciun ulei.. am si jojoba, si cocos, si avocado si primula...

      Ștergere
  8. L-as incerca dupa ce termin ce folosesc acum :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca-ti va placea. dar sa nu te astepti la minuni

      Ștergere
  9. Eu am varianta de la Farmec, dar a început să-mi distrugă unghiile (deja se exfoliază urât). Tu nu ai păţit la fel cu SH?

    RăspundețiȘtergere
  10. L-am comandat acum cateva saptamani, pt. numai 1,5 lire(!) de pe Fragrancedirect,impreuna cu alte prostioare, si pot spune ca il iubesc!!! Ma asteptam sa fie vreun mini-size, dar nu, am primit varianta mare, care imi va ajunge cel putin cateva luni. Eu nu tai cuticulele, iar gelul asta chiar ma ajuta.

    RăspundețiȘtergere