Marti, 6 mai, in club Bamboo, a avut loc evenimentul ce a incheiat Campania ”Mama&Fiica – o legatura unica”. Competitia organizata si pusa in scena de Oriflame Romania a avut la baza ideea legaturii speciale dintre mama si fiica, o legatura pretioasa pe care multefemei si-au dorit sa o impartaseasca. Site-ul campaniei, www.olegaturaunica.ro, a gazduit peste 600 de povesti, fiecare incarcata de emotie.
Imaginea acestei campanii au fost Andreea Raicu si mama sa. Relatia lor speciala a inspirat sute de femei, inca de la inceputul competitiei. Printre invitatii speciali ai evenimentului s-au numarat: Dana Savuica impreuna cu fiica, Adina Galupa impreuna cu mama ei, Ruxandra Ion cu fiica sa, Carmen Tanase alaturi de mama sa, Ana Gheorghe impreuna cu mama ei, Sore Mihalache si mama acesteia, Oana Ionita impreuna cu fiica ei.
Cele 10 cupluri finaliste au urcat, pe rand, pe scena pentru a prezenta un moment artistic pregatit impreuna cu o echipa de specialisti, coregrafi si regizori. Gazda spectacolului a fost unicul Pavel Bartos. Invitatele au oferit momente de dans, poezie sau teatru.
Juriul competitiei a fost format din Andreea Raicu impreuna cu mama ei, Geta Voinea alaturi de fiica ei, Daniela Palade (redactor sef revista Avantaje) impreuna cu fiica, Cristina Stanciulescu (Publisher Ringier), Karolina Georgieva (Director General Oriflame Romania) alaturi de mama sa si Stefania Marian (Director Marketing Oriflame Romania) impreuna cu mama ei.
Marele castigatoare ale serii au fost Bildea Marinela si Laura, din Craiova. Acestea au pregatit un moment de dans in umbra. Cele doua se vor bucura de o excursie in Stockholm, orasul de origine al brandului Oriflame, plus 1000 de euro pentru cumparaturi. Locul 2 a fost castigat de Stratulat Iozefina si Alexandra, iar locul 3 a fost oferit Florinei si Antoniei Serban.
Oriflame este o companie ce pune pe primul loc oamenii. Iar acest proiect de suflet vine sa completeze sloganul de brand, “Visurile tale – Inspiratia noastra”.
“Ne-am bucurat de impactulcampaniei ”Mama&Fiica – o legatura unica” si suntem siguri ca experienta participantelor a fost minunata. Clipele petrecute impreuna, in timpul pregatirii momentelor artistice, dar mai ales emotia momentelor de pe scena evenimentului reprezinta pentru noi adevaratul succes al campaniei” a declarat Stefania Marian, Director Marketing Oriflame Romania.
Evenimentul s-a incheiat cu un recital Tibi Scobiola Band.
Imaginea acestei campanii au fost Andreea Raicu si mama sa. Relatia lor speciala a inspirat sute de femei, inca de la inceputul competitiei. Printre invitatii speciali ai evenimentului s-au numarat: Dana Savuica impreuna cu fiica, Adina Galupa impreuna cu mama ei, Ruxandra Ion cu fiica sa, Carmen Tanase alaturi de mama sa, Ana Gheorghe impreuna cu mama ei, Sore Mihalache si mama acesteia, Oana Ionita impreuna cu fiica ei.
Cele 10 cupluri finaliste au urcat, pe rand, pe scena pentru a prezenta un moment artistic pregatit impreuna cu o echipa de specialisti, coregrafi si regizori. Gazda spectacolului a fost unicul Pavel Bartos. Invitatele au oferit momente de dans, poezie sau teatru.
Juriul competitiei a fost format din Andreea Raicu impreuna cu mama ei, Geta Voinea alaturi de fiica ei, Daniela Palade (redactor sef revista Avantaje) impreuna cu fiica, Cristina Stanciulescu (Publisher Ringier), Karolina Georgieva (Director General Oriflame Romania) alaturi de mama sa si Stefania Marian (Director Marketing Oriflame Romania) impreuna cu mama ei.
Marele castigatoare ale serii au fost Bildea Marinela si Laura, din Craiova. Acestea au pregatit un moment de dans in umbra. Cele doua se vor bucura de o excursie in Stockholm, orasul de origine al brandului Oriflame, plus 1000 de euro pentru cumparaturi. Locul 2 a fost castigat de Stratulat Iozefina si Alexandra, iar locul 3 a fost oferit Florinei si Antoniei Serban.
Oriflame este o companie ce pune pe primul loc oamenii. Iar acest proiect de suflet vine sa completeze sloganul de brand, “Visurile tale – Inspiratia noastra”.
“Ne-am bucurat de impactulcampaniei ”Mama&Fiica – o legatura unica” si suntem siguri ca experienta participantelor a fost minunata. Clipele petrecute impreuna, in timpul pregatirii momentelor artistice, dar mai ales emotia momentelor de pe scena evenimentului reprezinta pentru noi adevaratul succes al campaniei” a declarat Stefania Marian, Director Marketing Oriflame Romania.
Evenimentul s-a incheiat cu un recital Tibi Scobiola Band.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu