Hydrabio Legere de la Bioderma


Uneori ai nevoie de cate o revelatie cu un produs care nu promite nimic extraordinar ca sa iti poti da seama ca "less is more" si ca lucrurile simple sunt cele mai de efect. Astazi vreau sa va vorbesc despre o crema lejera, asa cum ii spune si numele, si as vrea sa recunosc ca, pana in aceasta iarna-primavara nu m-au interesat foarte tare produsele care promiteau doar hidratare. Tot timpul trebuiau sa fie "impotriva" - impotriva sebumului, a acneei, a petelor.  

Crema Hydrabio Legere a aparut in viata mea la nici o saptamana dupa ce mi se atrasese atentia la o sedinta de machiaj ca aveam tenul (mixt de felul lui) deshidratat iar eu refuzam sa cred acest lucru. Probabil pentru ca atat de tare mi-au acaparat atentia toate problemele cu tenul din ultimii ani incat nu m-am mai gandit la altceva decat la solutii pentru ele.

Recunosc ca de-a lungul timpului am facut destule pentru tenul meu, si bune si mai putin bune, si sunt in stare sa fac sacrificii de aproape odice fel ca sa-l vad din nou asa cum il aveam in primii ani de facultate. Si mai recunosc ca sunt lenesa. Sau, mai bine zis, evit, procedurile complexe pentru ca uneori am mers prea departe.

Asa se face ca rutina mea s-a simplificat drastic: lotiune micelara Sensibio de la Bioderma pentru demachierea ochilor si a tenului, un strop de apa pentru clatirea urmelor (nu tot timpul) si crema Hydrabio Legere atat pe fata cat si in jurul ochilor. Si am urmat acest "ritual" simplu atat dimineata cat si seara. Din cand in cand am mai facut cate o exfoliere usoara si am aplicat cate o masca.

Hydrabio Legere este o crema destinata tenurilor deshidratate si sensibile agresate de frig si de factorii de mediu. Este prima crema cu Aquagenium, un complex biologic brevetat, inovatie Bioderma, care stimuleaza capacitatea celulelor pielii de a genera o hidratare in profunzime si de a retine apa, pastrand astfel echilibrul pielii.

Eu consider ca se potriveste in orice sezon din mai multe motive: consistenta este fluida, patrunde usor si rapid in piele si nu lasa pelicula grasa. Dupa aplicarea acesteia se poate trece imediat la aplicarea fondului de ten insa eu prefer s-o las macar 5 minute sa actioneze. Este un obicei pe care mi l-am format de mult timp si consider ca este unul sanatos.

Este o baza excelenta de machiaj iar fara machiaj tenul se pastreaza fara sa luceasca undeva la 4-5 ore. Fixat cu pudra fondul de ten rezista 6-7 ore fara probleme. 

De obicei folosesc aproximativ 5 pompite, cantitate suficienta pentru aplicarea pe fata, gat si in jurul ochilor. Se dozeaza usor datorita tubului cu pompita. Un aspect care imi place foarte mult este ca nu se usuca si nu face dop in pompita, asa cum am patit cu unele creme si cum patesc cu unele geluri de spalat. Mirosul acestui produs este unul discret si placut. 

Dupa aproximativ o luna de folosire (am mai sarit peste aplicarea ei in serile in care am folosit masti) am consumat putin sub jumatate din cantitatea din tub - 40 ml. Ambalajul este opac insa pus in lumina puternica se poate observa cantitatea ramasa din produs. 
Cat despre ingrediente pot spune ca am ajuns sa nu le mai iau atat de mult in seama de cand am avut reactii neplacute de la produse "aprobate" de guru intr-ai ingredientelor. Imi este suficient sa observ efectele pe pielea mea si, daca tenul meu capricios si ciudat nu a dat semne de revolta eu nu pot decat sa ma bucur si sa o folosesc pana la ultima picatura.
Puteti sa consultati lista ingredientelor in imaginea de mai jos:
Concluzii:
- gradul de hidratare al cremei Hydrabio Legere este unul optim pentru tenul meu mixt;
- consistenta fluida, patrunde rapid si usor in piele fara sa lase pelicula grasa;
- este o foarte buna baza de machiaj;
- se potriveste unui ten mixt in orice sezon.

Pretul cremei Hydrabio Legere este de aproximativ 53 de lei.

Ati incercat aceasta crema? Va plac produsele dermatocosmetice?  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu