Milani 3D Holographic 514 Hi-Res

Iubesc ojele holografice de cand le-am descoperit din intamplare acum vreo patru ani la un targ de la Romexpo. Am tot cumparat si le-am tot folosit cu mare drag. De ojele Milani stiam de mult timp dar de fiecare data gaseam altceva mai interesant de cumparat in ideea ca oje am destule. Culmea e ca luam si oje dar pe acestea le ocoleam mereu. Pana la expozitia Cosmobeauty din acest an cand nici macar n-am stat pe ganduri daca sa iau sau nu, pur si simplu m-am dus la raft si am ales nuanta straduindu-ma sa iau ceva diferita de cele pe care le detin. Pe langa ea am luat si un top coat care, spre marea mea surpriza, este unul cu uscare rapida si confera luciu si rezistenta. Imi place foarte mult. il puteti vedea in poza de aici.

Milani 3D Holographic 514 Hi-Res
este un mov deschis foarte dragut si greu spre aproape imposibil de pozat in toata splendoarea sa. Ojele holo se vad cel mai bine la soare si, fiind foarte luminate, e foarte greu sa le surprinzi in poze decente. 


Oja este destul de "sheer" (subtire, transparenta), ca orice oja holo, de altfel, si necesita vreo 3 straturi pentru o acoperire perfecta insa eu m-am limitat la doua pentru ca ma interesau stralucirile si mai putin acoperirea mai ales pentru ca nu face dare si nu este atat de contrastanta cu culoarea naturala a unghiilor incat sa deranjeze. 

Oja a fost 15 lei si o gasiti la standurile Cosmetica verde de la diverse targuri si expozitii de cosmetice.




Iar sclipirile multicolore se vad cel mai bine in... pozele neclare! :)

Cred ca din seria ojelor holo cele Milani sunt cele mai accesibile de pe piata romaneasca, fara comenzi online, fara asteptare, fara cautari indelungate. 



Ce spuneti despre oja mea? Va plac ojele holografice?

8 comentarii:

  1. Eu sunt innebunita dupa oje holografice si acesta prezentata de tine arata fabulos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sunt si o investitie buna. pana acum nu mi s-a uscat niciuna. Si le-am folosit cel putin pana la jumatate pe toate.

      Ștergere
  2. Foarte, foarte faină! Seamănă cu a mea Festive Purple de la Oriflame, mi-ai adus aminte de ea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Nu stiam ca Oriflame are oje holo!

      Ștergere