Si eu am fost la Beauty Chat!

Dar ce este Beauty Chat? Cu intrebarea aceasta in gand am plecat sambata, acum fix o saptamana, aranjata si rochitita tocmai in Baneasa Shopping Center, mai exact la Eye Bar Agency.  Si s-a lasat cu surprize foarte placute. Anne, ajutata de Crenguta Oprisan si Denis Radu, a avut grija sa avem o dimineata placuta, linistita si calda. 

Beauty Chat a fost un eveniment care a reunit cateva dintre bloggeritele de beauty si care s-a vrut relaxat, aerisit, fara obligatia de a sta pe un scaun si de a asculta prezentari interminabile, o intalnire la o cafea si o apa plata ( si o gustare si-un fursec dar nu acestea sunt esentiale).

Pe mese am gasit apa Beauty Water cu Q10, LUSH ne imbia cu arome si minuni (prietenii mei care au vazut tag-ul pe Facebook au crezut ca sunt prajituri), reprezentantul clinicii City Dent a vorbit despre igiena dentară, albirea dintilor raspunzand cu rabdare si amabilitate intrebarilor, Marionnaud ne-a incantat cu demonstratii de machiaj si ne-a prezentat cateva noutati, iar Catalina (reprezentant Catena) ne-a spus cateva cuvinte despre importanta protectiei solare si despre produsele Genera. 

Printre sponsorii evenimentului s-au mai aflat si The Story, florariile Magnolia, Body Art Wellness Club, Absolut Nails, Eye Bar Agency, Bodhi Studio, Quoi de Neuf, Tonica, Wide Magazine, Business Woman, Bfresh, Vipnews, In Stilul Meu, Le Boutique, Etiquette, NuntaSic.ro si ink9.


Am socializat cu bloggeritele mele dragi si am ramas cu regretul ca n-am stat mai mult de vorba cu Georgia. N-am stiut ca va fi acolo si, desi vazusem poze cu ea tunsa scurt uitasem cat de scurt este tunsa si n-am recunoscut-o. Rusinica mie! Data viitoare sigur vom sta mai mult de vorba.

Nu am facut poze si am furat si eu de la Dorina si Georgia. Sper sa nu ma prinda ;))

Mi-a placut la Beauty Chat si mai vreau astfel de reuniuni.

Un comentariu: