A zis cineva ca la salon se slabeste (usor)?

Am achizitionat cu ceva timp in urma un voucher de pe Kuponiada... Mai exact oferta aceasta pentru salonul Ideal Contour.

A nu se intelege ca sunt disperata sa slabesc si apelez la tot felul de metode, de la sala pana la tratamente de salon. Am fost, pur si simplu, curioasa sa vad ce inseamna electrostimulare si impachetari.

So.. cum a fost la salon? Pe scurt m-am simtit foarte bine, adica personalul a fost foarte amabil, nu a trebuit sa astept pe la usa, in sala cu electrostimulare erau 3 paturi si in cea cu impachetari tot 3 - spatiu suficient sa se invarta tot personalul pe-acolo si pe cliente sa nu le apuce claustrofobia.

Dar sa va povestesc putin de electrostimulare? Hmmm... sa nu va inchipuiti ca e usor sa-ti curenteze mai multi electrozi (asa s-or numi?) fizicul, simultan si intens. M-am amuzat putin (eu aia carcotasa) pe seama unor scumpe doamne care sperau sa slabeasca DOAR cu electrostimulare (nu tu sala, nu tu dieta). Dar nu le condamn, si eu am momente cand as vrea sa ma trezesc a doua zi cu 2-3 kilograme in minus, eventual dupa o masa copioasa si un desert pe masura.

La impachetari am avut noroc, impachetari cu paprika, mai exact. Spun ca am avut noroc pentru ca fetele nu se asteptau sa nu chirai de usturime, mai ales pentru ca ma epilasem (cu aparat de ras de unica folosinta) cu nici 2 ore inainte de tratament. Mai putin placut - dar suportabil - a fost in termocouverta (iarasi, sper ca termenul e corect). Adica la inceput a fost ok dar in ultimele 20 de minute (din 45) m-am simtit ca un pui in cuptor, ma tot zvarcoleam ca ma ardea din toate directiile. Culmea, dupa tratament m-a usturat doar putin pielea de pe un brat care nici nu statuse in "cuptor" si pe care, evident, nu pusesem lama inainte.

Mai am doua vizite de facut la Ideal Contour. Sper sa fie la fel de placut si sa raman macar fara un cm sa nu simt ca am pierdut timpul degeaba. Desi nu e pierdere de timp caci dupa "rasfat" am dormit doua ore ca un bebelus. :)))

22 de comentarii:

  1. Anonim5:18 p.m.

    Iti urez mult succes. Sa scapi de cel putin 1cm. :P
    Si eu vreau sa slabesc. Ma chinui dar e de munca. :|
    Pentru mine, alergatul functioneaza! Pana acum dadeam vina pe frig si nu ieseam dar tocmai ieri am vazut un barbat mai in varsta care alerga seara, pe trotuar. Am ramas socata! :|
    Trebuie sa alerg si eu! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :*

    Trebuie sa va povestesc si de kangoo jumps. M-am apucat. E super. Momentan am febra de la step aerobic.

    Mi-a placut nu sa alerg cat sa merg in ritm foarte alert pe banda (am facut si o sedinta de fitness).

    RăspundețiȘtergere
  3. eu vazusem la un moment dat pe tvr 1 la emisiunea cu Irina... (si nu mai stiu cum) despre electrostimulari, dar tipa careia ii faceau n-a comentat absolut nimic si chiar ma gandeam ca e funny. dar acum din ce zici tu, nu mi se mai pare deloc funny :D
    sa ne tii la curent cu cati cm ai ramas in minus :)

    RăspundețiȘtergere
  4. la curent or sa ma mai tina ei, 90 de minute :)))

    glumesc :)

    nu e rau, chiar e suportabil, iti poti regla singura intensitatea curentului pe fiecare electrod. nu suporti dai mai incet.

    va fi greu sa spun cati cm am pierdut pt ca mai si tzopai pe la sala...

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu ceva timp in urma am facut si eu electrostimulare dar completat si de masaj. Eu zic ca da rezultate, plus ca e foarte relaxant :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Da da!!Si eu vreau sa stiu daca a dat ceva rezultate.Sa ne tii la curent!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Masa musculara e mai grea decat grasimea, astfel multe fete care fac sport se descurajeaza cand vad ca la cantar arata la fel sau chiar mai mult.
    E bine ca la inceput sa se noteze masuratorile.
    Un alt aspect important in slabire/ingrasare e consumarea apei plate, minim 1,5-2 l si separat consumul de ceai(antioxidant,etc).

    Sper ca nu am fost "in plus" cu acest comentariu. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. daca mai apar oferte din astea, aproape de casa am sa mai achizitionez, eventual un parafango, ceva, am auzit ca-s eficiente impachetarile cu asa ceva.

    miha.ela, e binevenita interventia ta. Am observat blugii usor mai largi desi cantarul arata tot atat, mai am si mania cantaritului dupa antrenament. acum cel putin imi simt picioarela varza de la febra, nu cred ca e cazul sa ma mai cantaresc...

    Cat priveste apa, pe cuvantul meu ca incerc!! :((( primavara-vara imi iese, acum iarna... nu prea :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu sunt foarte curioasa de rezultate dar eu sunt sigura ca se va simti diferenta, nu la kilograne, la cm. Si cum zicea si Mihaela, ca masa musculara e mai grea, chiar se simte diferenta, de ex la mine, desi am acelasi nr de kilograme ca atunci cand ieseam cu rolele zilnic, blugii sunt mai stramti pe mine ;;)
    Off-topic: mersi mult pt follow

    RăspundețiȘtergere
  10. Sihaya, nu ai pentru ce. ma bucur ca ti-am descoperit blogul.

    gata, m-am masurat! am 63 in talie si 85 la fund. a nu se trece cu vederea ca am 1,57 inaltime, deci macar un 60 in talie sa am, asa ar fi corect. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Pentru mine conteaza si la cm daca nu la kg. Eu vreau neaparat sa dau jos din solduri. Daca ma apuc de dieta,slabesc peste tot si soldurile parca sunt si mai vizibile. Am asa unele zone in care ma ingras ,speciale :)). Singurul remediu sunt exercitiile,oricat m-as stresa eu . Si sunt o lenesa si jumatate. Nu vreau exercitiiii:(
    E bine ca faci impachetari ,macar pentru rasfat si eu cred ca se va vedea cu timpul o schimbare, desi la modul cel mai sincer, din cate am vazut eu in poze nu cred ca ai nevoie :)
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  12. dupa impachetari ramai cu o piele fiiiinaaa.... eu tot foarte fina o simt si acum, dupa 3 zile.

    eu de "manerele dragostei" sau, cum zic americanii "love handles" simt ca nu pot scapa. dar am bagat aseara niste exercitii la step aerobic de-am simtit ca se poate face ceva si pt zonele alea :)

    trebuie sa incerci o sala, sunt o mie de feluri de exercitii, imposibil sa-ti displaca toate. exista pilates, tae bo, bodytone, pump up, step aerobic, bikini nustiucum... sa nu mai zic de kangoo :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. ce fundulet micut ai ;;) si eu tot cam atat am in inaltime (d-aia si zic ce fund mic ai) dar daca ajungi la 60 in talie o sa vanez si eu o oferta d-asta neaparat. Apropo...poti masura si coapsa, tot pentru comparatie

    RăspundețiȘtergere
  14. am masurat dar mi-a fost rusine sa pun. am 51 in zona cea mai grasana :((( mie mi se pare mult :(((

    RăspundețiȘtergere
  15. aa...stai linistita, nu trebuie sa te rusinezi, nu trebuia musai sa spui, doar am ziceam ca te poti masura si acolo, dar daca faci exercitii eu cred ca se simte rezultatul imediat.
    uite ca tot citisem de tae bo si pilates, whisperofsecret chiar iti recomand tae bo (eu sunt un mare fana), dar nu la sala musai, eu fac(eam) acasa, am programele lui billy blanks (poti cauta pe net), sunt vechi dar scoate untul din tine. foarte eficiente daca te tii (apropo stiti cum e? sa faceti ce zice popa, nu ce face :)) ), si pilates e f bun, dar eu il faceam mai mult pentru flexibilitate.

    RăspundețiȘtergere
  16. vai cate greseli...scoatem am din "am ziceam" si nu pot sa cred ca mi-a scapat "un mare fana" :))) inlocuim un cu o, obviously

    RăspundețiȘtergere
  17. eu am mers la un salon, unde am facut timp de 2 luni, in fiecare zi electrostimulare, vacuum si impachetari.au dat rezultate, foarte bune, fara sa tin nici o dieta.Problema e ca sunt foarte scumpe tratamentele, eu le-am facut atunci gratis ca altfel nu-mi permiteam, si dupa ce slabesti, daca nu faci de intretinere kilogramele si celulita se pun la loc .

    RăspundețiȘtergere
  18. eu am facut electrostimulare acum cativa ani si m-am ales cu niste vene sparte pe pulpite. In schimb sunt mare fana a impachetarilor si a termosudatiei.

    RăspundețiȘtergere
  19. notat - billy blanks. cred ca asta am sa fac eu asta seara pentru ca nu ma tine sa merg la kangoo - inca am febra aiurea.

    giorg, corect, e foarte scump daca faci sedinte peste sedinte. Dar cred ca e important si sa ai grija ce mananci, cel putin un salon serios mereu va recomanda asta

    aoleu, silvia. si eu sunt oarecum predispusa genetic... cred... adica mamei i se sparg vinisoare din senin si face pete vinetii care trec destul de greu... mi-a aparut si mie una o data, mica.


    ah, tocmai am achizitionat o oferta - i'm sick!!!
    http://www.kuponiada.ro/deal/91/reducere-75-doar-61-ron-in-loc-de-244-ron-pentru-un-pachet-de-ingrijire-corporala-de-la-monique-center.html

    RăspundețiȘtergere
  20. wow, se pare ca la salon nu e chiar asa comod si easy pe cat pare..succes oricum..sa ne spui si de kangoo jumps...eu una sunt foarte curioasa..mereu am vrut sa fac si eu dar din comoditate cred alegeam doar sala de fitness...

    RăspundețiȘtergere
  21. hehe! da, si eu am intalnit putori care spera sa slabeasca de la masaj anticelulitic. eu practic tae bo de .. un an fara vreo 2 saptamani zilnic, nu-s silueta, ca mananc bine si... de toate! :)) si cam la orice ora (daca respectam regula dupa 6, acu eram Claudia Schiffer :P). Nimic nu se compara cu sportul, tratamentele sunt perfecte ca si complement, te fac sa te simti bine psihic si da, ajuta in slabire combinate cu un sport. impachetarile... mmm.. cine va avea pilicica ferma mai tarziu, la varsta a doua? :P de-astea inca n-am experimentat, sa iti fie de bine!

    RăspundețiȘtergere
  22. multumesc, siginutz! wow, in fiecare zi??? pai in cazul asta te invidiez grav! eu nu am atata ambitie, trebuie sa ma stranga rau' blugu' sa pun osul la munca, altfel sunt o mica vacuta, mananc iresponsabi.. a nu se intelege ca prestez fast food sau cartofi prajiti in tigaia d-acasa, doar ca dulciurile... bata-le vina... greu ma abtin de la ele

    RăspundețiȘtergere