Perle iluminatoare Giordani Gold Dreamy Moments

sursa
Parcurg o perioada in care mi se pare ca tenul meu nu este suficient de luminos. Probabil sunt de vina si luminile mele din baie si oglinzile. Dar si mintea mea careia ii este inca imposibil sa accepte ca nu sunt alba de la natura si ca fiecare raza de soare cu sau fara protectie cu SPF imi accentueaza aceasta caracteristica. Asa suntem noi, femeile. Tot timpul ne dorim ce nu avem si, mai ales, vrem sa schimbam ce nu poate fi schimbat. Multe fete cu pielea alba ma invidiaza fix cum le invidiez eu pe ele.

Ar fi absurd, chiar penibil sa folosesc fonduri de ten cu 2 nuante mai deschise. Imi suspectez si pudra ca ma inchide in ciuda faptului ca am cumparat cea mai deschisa nuanta din magazin. Mi se pare cam greu de crezut ca o marca si-ar incepe gama de nuante cu "02" dar asta e o alta discutie pe care o vom purta cand vom vorbi despre pudra. Inca n-am cercetat.

Desi detineam perlele iluminatoare Yves Rocher despre care am si scris aici, n-am putut rezista noutatii Oriflame (noutate acum cca. trei luni) - Perlele iluminatoare Giordani Gold Dreamy Moments pe care avusesem ocazia sa le vad si in realitate.

Ambalajul mi se pare deosebit, pretios. Se inchide bine iar perlutele sunt fixate cu un burete pentru a nu se lovi de peretii cutiei.

Continutul inseamna un rand complet de perlute si inca 3-4 deasupra. Destul de putine, ai zice la prima vedere, insa se consuma foarte greu si cred ca-mi vor ajunge pana am sa ma plictisesc.


Perlutele sunt colorate in roz, verde, galben si alb si usor parfumate. Nu se iau foarte usor pe pensula iar pudra lasata pe ten nu este foarte evidenta. Efectul de iluminare este vizibil si imi place mult. De obicei le aplic in stanga si in dreapta nasului, pe puntea nasului, in zona de sub buze si intre sprancene. Finish-ul este satinat.

Pretul de catalog al acestui produs este de 65 de lei dar pot fi gasite la diverse oferte. Pe mine m-a costat in jur de 35 de lei.

Sunt multumita de efectul perlelor iluminatoare Giordani Gold Dreamy Moments si sper ca intr-o zi sa am ocazia sa testez si mult laudatii Les Meteorites de la Guerlain. Poate am noroc de ziua mea :)

Ati incercat perlele iluminatoare Oriflame?

12 comentarii:

  1. Stii ca mie imi place sa am pielea alba, dar iubesc iluminatoarele. Am perlutele de la oriflame, o varianta mai veche. Pune si tu un machiaj cu toata mutra. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate prind curaj sa pun si cu full face. Am facut un pas timid pe facebook. Da' daca tu nu facebook... nu si nu...

      Ștergere
  2. si eu le-am testat si imi plac mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu esti o continua sursa de tentatii cand vine vorba de oriflame

      Ștergere
  3. Am fost curioasa cand le-am vazut in catalog, dar am decis sa nu le cumpar. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt ceva ce trebuie neaparat sa ai :) Dar daac le-ai avea ti-ar placea

      Ștergere
  4. nu. si chiar vreau un iluminator, dar inca nu a gasit ceva care sa ma atraga.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe lista inainte sau cel putin mai accesibil decat Meteoritii e cel The Balm - Mary Louminizer sau ceva de genul. To die for!

      Ștergere
  5. am un iluminator mineral pe care nu il folosesc foarte des, uneori simt ca nu am nevoie, cudat, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am pielea alba si cateodata mi-as dorii sa fiu un pic mai bronzata :))

    RăspundețiȘtergere