Go creative!

Ieri, la ceas de seara, am participat la Creative Art Show - Make up Hair Nails, primul eveniment de acest gen din Romania, o prezentare de machiaje, coafuri si chiar costume care s-a incheiat cu un concert sustinut de artista Delia. Am incercat sa realizez un machiaj mai dramatic. Pentru acest gen de machiaje de fiecare data incerc sa folosesc mai mult negru pe pleoapa inferioara si chiar era mai mult decat pare. Cand am terminat eu lucrarea era inca zi afara si culorile pareau mai intense decat in pozele de mai jos realizate dupa eveniment, cu blitz. 

Recunosc ca am folosit Photoshop pentru ten. Am realizat cateva retusuri si nu mi-a placut ce-a iesit. Pusesem cam mult blush si aratam de parca luasem foc. Si, pentru ca acest gen de retusuri ma depasesc, am apelat la ajutor profesionist. 
Pentru ten am folosit aproximativ aceleasi produse prezentate aici, exceptand liner-ul care a fost inlocuit de un creion negru Supershock de la AVON si gelul de sprancene in locul caruia am folosit un fard de sprancene AVON.

Fardul rosu este Pure Colors nuanta #47 Fuchsia iar rujul este un AVON in nuanta Radiant Raisin aplicat in strat foarte subtire. Le-am pozat cu blitz pentru ca lumina de afara este de o tristete extrema.
Si, "la cererea publicului", prezint si pensulele care urmeaza sa treaca prin samponarea de rigoare. Asa arata ele dupa razboi. 

Asadar, atat am putut eu sa fiu de creativa. Sunt destul de multumita de rezultat si imi pare rau ca nu l-am pozat si la lumina zilei. Ar fi frumos daca nu l-as termina de fiecare data la 10 minute dupa momentul in care trebuie sa ies pe usa si cand nu sunt inca imbracata. 

Ce spuneti? 
Primesc o bila alba sau o rosie in nas?

19 comentarii:

  1. Mie imi place mult, iar pozele, ca ansamblu, sunt foarte reusite. Eu zic sa mai faci! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Voi mai publica. Mai am doua pozate si mai fac :D

      Ștergere
  2. Bila alba, ti-am spus si aseara, imi place mult! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Me gusta! Bila alba, clar :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim5:27 p.m.

    Ce trăsături frumoase ai! Şi machiajul ţi le-a pus perfect în evidenţă! Mai ales buzele <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti se potriveste foarte bine machiajul, iti scoate ochii si buzele in evidenta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bila alba....imi place nuanta rujului tare mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Rujul pare superinchis dar poti sa obtii multe efecte cu el. Imi place si mie foarte mult

      Ștergere
  7. Dupa cum ti-am mai spus si-n trecut, tu ar trebui sa fii model. Esti prea frumoasa si fotogenica!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bila alba, clar! Te inteleg cu pozatul, asa patesc si eu, cand fac cate un machiaj mai altfel si imi place cum iese, de cele mai multe ori sunt deja in intarziere si nu mai apuc sa il pozez cum trebuie :))).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :)
      Sa nu mai vorbim de culorile sterse de lumina proasta sau de blitz. Machiajul tau de ieri arata mult mai bine decat in poza de pe Instagram.

      Ștergere
  9. Esti super frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Primesti o bila alba din partea mea , mie imi place mult. Bravo .

    RăspundețiȘtergere
  11. Superba!!! Imi place foarte mult machiajul!

    RăspundețiȘtergere