Perie de par lata BaByliss Pro de la elevina

Ultimul produs din testarea elevina.ro. este o perie de par, mai exact peria de par lata BaByliss Pro BABNB2E. Peria de par este ultimul obiect despre care m-as fi gandit vreodata sa scriu pe blog.

De ce? Pentru ca la anumite capitole am fixatii, am lucruri de care nu ma pot desparti si pe care nu vreau sa le inlocuiesc. Am incercat de multe ori sa-mi schimb peria de par dar fac ce fac si tot la vechea mea iubire ma intorc - o perie Oriflame pe care o am din liceu. Nici nu se mai produce, nici nu exista poze pe net cu ea asa ca v-am pozat-o ca poate o tineti minte de acum 100 de ani.
Am incercat de nenumarate ori sa renunt la ea in favoarea uneia noi insa nimic nu se comporta la fel de bine pe parul umed. Sa va mai spun ca Tangle Teezer a ajuns peria preferata a pisicii mele? Nu pot nici cu ea si pace.

Dar ce m-a determinat sa aleg, totusi, o perie dintre zecile de produse care exista pe site? In primul rand am vrut sa incerc o perie profesionala. BaByliss mi-a sunat bine. Detin un ondulator de la aceasta firma si nu e tocmai rau. Nu stiu si n-am rabdare sa il folosesc dar asta este alta poveste.

In al doilea rand, mi-a ramas gandul la cum mi-a indreptat cineva parul cu o astfel de perie si ma visam si eu facand ceva de genul. Deja imi inchipuiam poze cu pleata mea netezita si fotogenica.

Dar n-a fost sa fie. Mi-am confirmat inca o data ca am doua maini stangi si daca nu merge cu ondulatorul (mai nou nici cu peria rotativa ca e prea lung si nu am nervi sa ma chinuiesc o ora) nu va merge nici cu peria plata intr-o mana si uscatorul in cealalta

Daaar... Dar nu e totul pierdut. Eu nu ma las. Poate voi reusi in cele din urma sa fac treaba buna cu ea. Pana atunci sunt multumita de cum ramane parul periat insistent alternativ cu uscarea de sus in jos a parului. Nu e perfect drept ca la coafor dar dupa ce dorm o noapte pe el arata frumos.

Ce-mi place la peria BaByliss este faptul ca e solida, bine lucrata. Chiar daca mi se pare putin mai agresiva la pieptanat parul umed, functioneaza decent, descurca bine parul. Stiu ca nu e tocmai ok sa piepteni parul umed dar nu pot sa il las asa incalcit caci ar insemna sa fiu obligata sa il coafez la temperaturi ridicate dupa uscare. Deci tot rau daca nu mult mai rau. Il las vreo 20 de minute in prosop si, daca masca sau balsamul si-au facut treaba se va descurca usor si cu pierderi minime.

Peria de par BaByliss Pro BABNB2E este creata pentru parul pana la umeri si pentru parul mai lung. Are peri din plastic fixati intr-o perna de aer flexibila. Nu-mi dau seama cat de utila este aceasta perna pentru ca sunt obisnuita cu peria mea rigida cu peri rari.

Consider ca este cea mai potrivita unui par cu fir gros. Pentru parul subtire si greu de descurcat cred ca mai bun ar fi un pieptene cu dinti rari. Dar voi cele care aveti astfel de par stiti mai bine ce vi s-ar potrivi. Si eu am firul subtire dar nu m-am inteles cu niciun pieptene si am ramas la peria mea antica preferata.


Pretul acestui produs este de 44 de lei. Mie mi se pare un pret foarte bun pentru o perie profesionala si un pret bun comparativ cu ce m-a tentat de pe piata sau pe la targurile de profil.
Daca va doriti sa castigati trusa Fraulein cu 180 de culori din imaginea de mai jos trebuie doar sa va abonati la newsletter-ul elevina.ro
http://www.elevina.ro/abonare/?utm_source=http%3A%2F%2Fcosmeticelatest.blogspot.ro%2F&utm_medium=Content&utm_campaign=Blog14

4 comentarii:

  1. Peria aceea de la Oriflame am avut-o si eu si am adorat-o :)) Best thing ever. Pacat ca am pierdut-o in timpul facultatii, nici acum nu pot sa-mi dau seama pe unde a ramas :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma despart de ea! Tin la ea ca la ochii din cap :))
      Tin minte ca acum vreo 10 ani ne intorceam de la mare si nu stiu cum ajunsese pe sub bancheta in masina. Am crezut ca am pierdut-o. Imi venea sa plang :D

      Ștergere
  2. Eu zic ca in timp o sa-ti iasa si partea cu indreptatul, a inceput sa-mi iasa si mie si eu sunt la fel de talentata ca tine cand vine vorba de podoaba capilara. :)

    RăspundețiȘtergere