Dimineata de rasfat cu Golden Rose

Ieri am avut placerea de a lua parte la o frumoasa reuniune de bloggerite, la initiativa Giei si cu participarea Golden Rose. Despre produsele Golden Rose, in special despre oje, ati tot citit pe blogul meu. Le stiu de foarte multi ani si imi plac mult.

Produsele Golden Rose sunt importate in Romania de catre Andralex Trade SRL din Turcia. Acestea sunt produse de Erkul Cosmetics, companie cu o experienta de peste 30 ani (fondata in 1983) care exporta in 86 tari de pe 5 continente. Produsele sunt testate dermatologic si sunt conforme cu legislatia europeana. In prezent acestea sunt fabricate in UE (Italia, Cehia, Germania). Golden Rose sunt produse apreciate datorita diversitatii si calitatii oferite la un pret accesibil.

Online, cosmeticele Golden Rose pot fi achizitionate de pe cosmania.ro.

Ieri am avut ocazia sa ne jucam cu ele, sa le testam. Cele mai multe dintre noi ne-am orientat, evident, catre oje. Ana Maria a realizat manichiuri iar Maia si Alina au realizat machiaje. A fost o atmosfera foarte relaxanta si placuta.

Nu pot incheia aceasta postare fara sa va arat oja care m-a atras cel mai tare. Dupa o saptamana de nisip si glitter am simtit nevoia unei culori calde, de vara. Am ales Golden Rose Rich Color, nuanta 64, un portocaliu-rozuliu deschis care mi se pare ca se potriveste perfect unghiilor si nuantei pielii mele.
Fata de Golden Rose Rich Color numarul 21, superbitatea prezentata aici, nuanta 64 a necesitat trei straturi pentru opacitate perfecta.

Multumesc Giei pentru invitatie si Anei-Maria pentru poze.

Gasiti toate minunatiile din poze pe cosmania.ro unde in aceasta perioada sunt o gramada de reduceri si promotii. 


Deci? Ce va tenteaza?

23 de comentarii:

  1. foarte frumos rozul asta piersica, foarte, foarte :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Dap, am aplicat-o din nou ca am reusit sa stric ce facusem la eveniment

      Ștergere
  3. Anonim6:45 p.m.

    Oja roz este superba, trebuie sa mi-o cumpar, e prea frumoasa :) Frumos workshop-ul ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai cat de frumoasa e nuanta de pe unghii, trebuie s-o am.
    Ojele sunt chiar dragute, produsele de makeup destul de slabe dar nici nu aveam mari asteptari. E Golden Rose pana la urma.
    M-am amuzat sa aflu ca nu am fost invitata pentru ca asa a vrut seful :)). Pentru ca am scriu un review negativ. Pentru ca am fost sincera pe blogul meu si am povestit exact cum s-au comportat produsele pe pielea mea. Ca sa nu mai zic ca la cererea Giei, am modificat atunci reviewul.
    In fine...asta e tara in care traim, asa stim sa ne comportam unii cu altii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Imi place mult piersiciul asta!

      Cel mai important este sa iti respecti cititorii. Restul sunt detalii

      Ștergere
    2. Nu, Fede, nu te-ai amuzat ci ai fost ofticata ca nu ai fost invitata la eveniment! Daca tot nu iti plac produsele Golden Rose, nu inteleg de ce ai vrea sa le testezi in continuare...

      Ștergere
  5. Nuanta e super draguta. O am si eu. Inca nu am testat-o, dar urmeaza in curand. Pup cu drag!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa oja, e sweet si mi se pare ca ti se potriveste bine :). Te pup si ma bucur ca te-am revazut.
    P.S.: Multumesc si pentru mentionarea sursei ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu inca o data pentru poze! Te pup!

      Ștergere
  7. E superba oja aceasta! Am vazut-o si m-am dus repede sa vad ce nr. are a mea, ca mi se parea foarte asemanatoare. Am 67 insa tot frumoasa e si m-ai inspirat sa o aplic azi inainte de culcare :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai top coat Milani nu mai e cazul sa aplici trei straturi ca mine. :D

      Ștergere
  8. Am primit in beauty bag culoarea asta :-)) Tot ti-o admiram eu. La mine au fost necesare 2 straturi si este, intradevar, o culoare superba. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. chiar rasfat! as vrea sa se intample si in alte orase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate se va intampla daca se strang mai multe bloggerite :D

      Ștergere
  10. Vai cat e de frumoasa nuanta asta! sper sa apara in magazine, o vreau neaparat :D

    RăspundețiȘtergere