Cum curatam oja cu glitter - doua metode

Stiu ca multora dintre voi va plac ojele cu glitter insa de cele mai mule ori le evitati pentru ca se indeparteaza cu mari dureri de cap. De aceea m-am gandit sa va arat doua metode folosite de mine prin care procesul este simplificat. Ambele functioneaza la fel de bine. Voi decideti care dintre ele vi se potriveste.

Pentru prima aveti nevoie, pe langa dizolvant si discuri demachiante, de folie de aluminiu si un recipient in care sa turnati dizolvant. Eu tai discurile in patru parti egale si acelasi lucru vi-l recomand si voua. Un sfert de disc imi acopera perfect orice unghie. Discul demachiant se imbiba cu dizolvant si apoi se aplica pe unghie, dupa care se inveleste in folia de aluminiu. Se asteapta cca. 3 minute si apoi se desface. Oja va fi inmuiata, foarte usor de eliminat.
Cea de-a doua metoda poate parea mai simpla. Se aplica un strat generos de lac de unghii peste ramasitele de oja cu glitter si se asteapta cateva minute, dupa care se va curata usor cu dizolvant.
Este o metoda care poate fi incercata si cand sunteti plecate in deplasare si nu aveti dizolvantul cu voi (puteti curata oja dizolvata cu un disc demachiant curat, eventual umezit cu putina apa pentru a nu se lipi prea tare). Nu veti avea unghiile perfect curate insa vor arata decent pentru reaplicarea unui nou strat de oja.

Acestea sunt cele doua metode de indepartare a ojei cu glitter pe care le folosesc eu. Sper ca veti gasi utila postarea mea. 

O duminica placuta va doresc!

9 comentarii:

  1. Foarte bune metodele:) Mai citisem despre ele, dar nu le-am pus in practica pana acum..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da-le o sansa. S-ar putea sa nu mai fugi de oja cu glitter dupa aceea :)

      Ștergere
  2. Chiar multumesc :))
    Am vre o 10 si ke evit!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. prima o stiam,asa fac.mersi pentru a doua.pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar aveam nevoie de asa ceva. Stiam de prima metoda, dar de a doua chiar nu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Glitter-ul mare care zici ca-i lipit de unghie cu super glue il racai usor cu unghia si pica. Oricum, e mai rapida decat prima si cu mai putina munca.

      Ștergere
  5. Pare mai simpla a doua. Buna de pus in practica:D

    RăspundețiȘtergere