Rujurile AVON Extralasting

De ceva vreme imi propun sa va povestesc despre rujurile mele preferate din acest moment - AVON Extralasting. Rujurile au fost achizitionate la finalul anului trecut si de atunci au devenit cele mai folosite rujuri din colectia mea.


Este vorba de nuantele Vintage Pink, Enduring Wine si Eternal Flame. Cu exceptia nuantei de roz mi-am dorit culori inchise spre foarte inchise. Pentru ca da, spre marea surprindere a celor ce ma cunosc, in aceasta iarna am avut o atractie greu de explicat catre rujuri foarte inchise la culoare. Am ajuns sa am 4 rujuri de un rosu foarte intens pe care le-am si purtat. Mereu am fugit de astfel de nuante si cred ca asta s-a intamplat pentru ca nu stiam sau nu reusisem inca sa le potrivesc la machiaje si tinute.

Dar sa le iau pe rand. Incep cu rujul care mi-a placut cel mai tare cand am deschis coletul dar care a ajuns sa fie folosit cel mai putin - Vintage Pink. Si nu pentru ca nu mi s-ar potrivi ci pentru ca e un ruj cumintel si mat (dar cremos) cum am mai avut o gramada.


Cea de-a doua nunata, Enduring Wine, desi am fost putin dezamagita cand am desigilat-o, a ajuns sa fie folosita cel mai des. Poate pentru ca-mi aminteste de rujurile adolescentei, rujuri pe care sunt convinsa ca multe dintre voi le-ati avut - celebrele rujuri Ruby Rose lucioase cu tenta rosie-maronie care ne faceau sa semanam intre noi. Ei, nu-i chiar atat de lucios si cred eu ca mi s-a potrivit in cele mai multe zile cand machiajul ochilor a fost ceva... sa fie. 


A treia nuanta, Eternal Flame, este un rosu intens, un rosu adevarat, un rosu cum n-as fi crezut vreodata ca voi folosi. L-am purtat la intalnirea bloggeritelor din decembrie. A rezistat perfect si a fost in ton cu tema evenimentului. 


Aceste rujuri sunt o reeditare a unor rujuri creion mai vechi, AVON Perfect Wear mai exact. Asemanarea consta in rezistenta lor (exceptie fiind Enduring Wine, cel lucios, care este ceva mai slab la acest capitol). Diferenta este ca usuca mult mai putin, chiar deloc in cazul meu.

Am facut si niste swatch-uri. Sper sa fie concludente, pe monitorul meu par apropiate de realitate. Acum depinde si de monitoarele voastre care n-au cum sa fie altfel decat mai bune :)


Singura mea nemultumire cand vine vorba de aceste rujuri este gama limitata de nuante. Mi-ar placea sa fie disponibile in mai multe nuante inchise si intense. 

Pretul lor este intre 12 si 20 de lei, in functie de campanie. Un pret foarte bun pentru calitatea lor.

Ati incercat rujurile AVON Extralasting? Aveti o nuanta preferata?
 

14 comentarii:

  1. pink vintage il am si eu.si m-a dezamagit..fata de vechile rujuri , sunt diferite..sunt mai hidratante dar nu mai rezista asa mult pe buze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca metoda cu putin concealer inainte, apoi aplici o data, apoi absorbi excesul bine de tot cu un servetel si mai aplici o data si iarasi absorbi excesul dar nu atat de bine.

      Ștergere
  2. chiar am nevoie de un ruj rosu si ma gandeam sa imi cumpar unul de la AVON!cred ca imi voi comanda din aceasta gama.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita, mereu au oferte si rezistenta este super.

      Ștergere
  3. Anonim7:30 p.m.

    Nu am mai incercat un ruj de la Avon de ceva timp. :) Cel rosu, Eternal Flame pare tare, tare frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Ti-ar sta bine si tie cu rosul acela intens :D

      Ștergere
  5. OMG SO cute post :) your blog is always so fun and inspiring.

    Check out my new post ...designer brands with up to 70% discount :)

    Have a wonderful weekend dear.

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    RăspundețiȘtergere
  6. La putin timp dupa intalnirea noastra, mi-a picat in mana un catalog Avon. Si ce crezi? Mai erau si reduse, asa ca Eternal Flame a intrat in colectia mea si este printre preferate. Chiar este un rosu perfect si ramane la locul lui, fara sa-mi usuce buzele ingrozitor. Merci de recomandare, te pup!

    RăspundețiȘtergere