Vizita mea la Estet Studio

Unul dintre motivele pentru care gasiti rar poze cu mine pe blog sau pe Facebook este, pe langa lipsa talentului la machiaj, faptul ca sprancenele mele au propria vointa si personalitate si, in general, sunt contra mea. 

Au avut si zile bune, de ce sa spun prostii, dar zilele acelea sunt atat de rare... si-mi ia atat de mult timp sa le rezolv... Mai nou mi-am pierdut si penseta. Sau am uitat-o la munte. Cred ca e un semn ca nu trebuie sa detin asa ceva pentru ca nu stiu s-o folosesc. 

Dar si lenea e mare. Si am asa o retinere cand vine vorba de programari la salon... Daca se intampla ceva si nu pot ajunge? Urmatoarea programare va fi peste 5 zile si daca nici atunci nu pot ajunge? Asa am renuntat sa merg la kangoo jumps care era de doua ori pe saptamana. Faceam programari si nu reuseam sa ajung iar cand sunam din nou nu mai gaseam locuri. Traume, nu gluma...

Dar, revenind... Stiam de Estet Studio de la Epurica si stiam de vreo doi ani. Vazusem poze, eram convinsa ca ar exista acolo solutia pentru sprancenele mele dar amanam. Pana i-am spus in trecere unei prietene ca stiu eu un loc misto pentru pensat. Si n-am mai scapat de ea. M-a fortat sa fac programare si sa o si respect.  

Elena ne-a primit intr-o atmosfera calda si relaxanta. A lucrat finut si ne-a dat sfaturi utile.  A folosit ceara si penseta si le-a si vopsit. Mi-a spus ca e posibil sa am unele iritatii dar n-a fost cazul. De obicei imi apare cate un cos dureros fix in mijlocul sprancenelor insa de data asta nu s-a intamplat asa.  

Dar sa va arat mai intai starea initiala a sprancenelor:

Iar dupa ceara, pensat si vopsit:

Dupa a doua vizita (pentru ca firele din spranceana stanga sunt prea incapatanate si atrase de podea am insistat sa le tunda mai mult):


Cat am platit: 
Pensat forma si vopsit - 50 de lei
Intretinere (a doua vizita) - 30 de lei. 

Puteti gasi operele Elenei si pe Facebook

Voi va pensati singure sau apelati la un salon?

15 comentarii:

  1. eu mi-am facut tatuaj..si respect conturul...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am curaj sa fac tatuaj pentru ca la una din sprancene am firele foarte rare si s-ar vedea. :(

      Ștergere
  2. Ma pensez singura pentru ca mi-e frica de saloane. Dupa ce ca le am rare sa ma mai trezesc si cine stie cu ce forma.
    La vopsit am renuntat acum un an si ceva dar cred ca o sa revin. Timp sa-mi fac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine e prea grav si sunt prea rare si lungi si crescute prost ca sa mai risc sa le ciumpavesc. Si asa am avut noroc ca au crescut la loc dupa anii in care au fost foarte foarte subtiri. ca de, asa era moda...

      Ștergere
  3. Eu dintotdeauna m-am pensat singura. Am mai fost la salon pentru vospirea sprancenelor, dar la fel, mi-e groaza de programari. Mai ales cand stiu ca nu e musai sa merg la salon, ci mi le pot vopsi si singura acasa. Dar si asta se intampla rar - lenea. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine, dupa cum vezi, e destul de grava treaba :))) Trebuie salon

      Ștergere
  4. De cand zic ca ma duc si eu la Estet....
    Hai ca m-ai convins! Maine sun sa-mi fac programare. Mi-am pus mari sperante in Elena, sper ca va reusi sa se descurce cu sprancenele mele.
    Ms de review!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hai ca sprancenele tale sunt frumoase. Cu placere :*

      Ștergere
  5. Arata foarte bine! Si eu vreau sa ajung curand la dna. Elena, n-am mai fost de mult si chiar ii simt lipsa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am fost si eu de 2 ori la dna Elena, mi-a facut o impresie f buna si m-as mai duce, dar din motive financiare probabil voi ajunge mai rar.
    Pentru ultimele 2 pensari am mers la Zante(pensat cu ata). Si doamna de acolo e f draguta, iar rezultatul e ok si fara iritatii. Cat despre plata, 10 lei pensatul, 5 lei mustata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant pensatul cu ata. poate am sa incerc si eu :D

      Ștergere
  7. Mi-a plăcut la Estet, însă era cam departe de mine, așa că am căutat (mult și bine) ceva prin apropiere. De câteva luni am găsit, sunt foarte mulțumită și mă costă și puțin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mers la un moment dat in primul salon care mi-a iesit in cale si am regretat pentru ca mi le-a coborat foarte mult :( Mai bine mai departe decat sa mai risc

      Ștergere
  8. O data la ceva timp merg la cosmetica pentru a le da forma dorita,iar pe urma pensez eu tot ce apare pe langa! Ma descurc,de aceea am curajul sa pun eu penseta pe ele! :))

    RăspundețiȘtergere