Baza pentru fardul de pleoape de la AVON

Am indoit pagina brosurii la acest produs inca de cand l-am zarit. O parte dintre voi stiti, probabil, ca sunt dependenta de Too Faced Shadow Insurance de vreo 4 ani. Dar am fost curioasa, mai ales ca pretul era unul mic de tot - 12 lei. 
A zacut cateva zile in cutia cu produse pana sa il incerc. Mi-a fost teama de ce veti vedea la finalul postarii si am lasat pozatul si testarea pentru weekend. Si bine am facut.
Baza pentru fardul de pleoape AVON (3 g) are o consistenta fina, usor siliconata de culoare apropiata nuantei pielii. Devine invizibila dupa ce a fost intinsa bine. Nu necesita mai mult de cateva secunde sa se usuce pentru a permite aplicarea fardului.

Fardurile se aplica usor, nu raman pete imposibil de amestecat (cum se poate intampla cu alte baze, mai ales in cazul fardurilor mate). Nu mi s-a parut ca ar intensifica in vreun fel culorile. 
Acum sa trecem la capitolul care pe mine ma interesa cel mai tare: rezistenta. In weekend cand am fost la plimbare (ceva mai mult timp in aer liber, 12 grade afara) a rezistat frumos in jur de 9 ore si cred ca ar mai fi rezistat vreo doua daca nu ma demachiam.

Asa arata pleoapa dupa 7 ore (farduri AVON).

Si dupa 9 ore; nicio schimbare:
Am zis sa risc s-o folosesc si la serviciu. Nu ma gandeam ca va fi atat de cald la birou si ca voi ajunge acasa la 9 seara. Siii... pleoapele mele au ajuns sa arate ca in vremurile triste cand inca nu descoperisem TFSI. Ca si farduri am folosit paleta INGLOT.
Dupa 13 ore...

Asa ca azi m-am intors cumintica la Too Faced Shadow Insurance - cel mai bun produs posibil pentru mine.

In concluzie, recomand baza pentru fardul de pleoape de la AVON:
- celor ce nu au pleoapele exagerat de uleioase cum le am eu;
- intr-o zi racoroasa de vara (sau calduroasa de iarna) cand iesiti la o plimbare sau chiar si seara la un restaurant sau spectacol (nu cred ca e ok pentru club). 

Daca lucrati intr-un birou calduros sau sunt 30 de grade afara nu cred ca acest produs va va multumi.

29 de comentarii:

  1. Frumos,imi place sa vad ca incep sa aiba si cei de la Avon produse calitative...mie-mi plac doar gelurile lor de dush!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac mai multe produse de la ei, mai ales Planet Spa, produsele pentru par. Si serul cu ulei de argan e super, si mai sunt... si noile rujuri..

      Ștergere
  2. Ce norocoasa ca ti se formeaza un singur pliu, mie TREI :-O, I hate this! :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. deci TFSI for life...

      Ștergere
    2. Incearca si nu ai sa regreti EYESHADOW BASE de la RADIANT. Se gaseste la B&B. Eu am pleoapa cazuta si grasa totodata si ma inteleg excelent cu aceasta baza.

      Ștergere
    3. Incearca si nu ai sa regreti EYESHADOW BASE de la RADIANT. Se gaseste la B&B. Eu am pleoapa cazuta si grasa totodata si ma inteleg excelent cu aceasta baza.

      Ștergere
    4. am avut si l-am consumat aproape pe tot acum cca 4 ani chiar dupa ce cumparasem prima oara TFSI. Am renuntat la el ca mi se parea usor lipicios si mirosea ciudat, puternic. cu tfsi mi se pare cel mai usor

      Ștergere
    5. Inseamna ca au mai imbunatatit produsul. Nu miroase si nici lipicios nu mi s-a parut.
      Numai bine!!!

      Ștergere
    6. deci s-ar putea sa-i dau o noua sansa. poate am nimerit un lot mai vechi. multumesc mult.

      Ștergere
  3. Si eu sunt indragostita pe viata de Too Faced, dar si baza NYX isi face treaba ft bine :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-a fost teama sa incerc NYX. De banii dati pe NYX poate luam Artdeco de care am citit ca e super. Beyu mi-a rezistat binisor machiata de la 7 seara dar pe la 3 dimineata intrezaream niste cute (am fost la o petrecere, vara)

      Ștergere
  4. Eram curioasa de produsul asta, multumesc de review:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Nu inca. Dar nici nu m-a dezamagit vreodata TFSI sa caut inlocuitor

      Ștergere
  6. Hmm, chiar ca nu rezista deloc la temperaturi mari, s-a strans foarte mult fardul nu doar asa, un pic. Pacat, ar fi fost o alternativa ieftina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru perioade scurte de timp chiar este o alternativa ok, cu conditia sa nu fie cald. eu chiar am avut o zi nebuna cand s-a strans

      Ștergere
  7. Hmmm noroc cu review-ul tau, era pe lista si aceasta baza dar raman la ELF si P@.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, cel mai bine ramai la ceva ce stii ca-ti merge. pupici

      Ștergere
  8. De mult ma tenta, si posibil sa ii dau o sansa, datorita review-ului tau :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca n-ai pleoape extrem de uleioase merita sansa.

      Ștergere
  9. ok, eu doar am vrut sa-ti ofer unul.daca vrei,spune mi.pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Votez cu TFSI! Cel mai tare ever!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce ma bucur ca ai facut review!! Ma batea gandul si pe mine sa ii dau o sansa...mai bine nu:)). Multumesc! Mi-ai salvat ceva banuti:D

    RăspundețiȘtergere
  12. spune mi cum facem, cum sa ne vedem sa-ti dau.sau treci pe la mine

    RăspundețiȘtergere