APIVITA PROPOLINE Sampon pentru scalp sensibil cu lavanda si miere

 
Am achizitionat samponul APIVITA PROPOLINE pentru scalp sensibil cu lavanda si miere acum 3 saptamani la o promotie foarte interesanta (2+1 gratis) la pretul de 51 de lei. 

L-am bagat in folosinta inca din seara in care am venit cu el acasa. Prima impresie: era sa-l torn pe tot in mana pentru ca este foarte lichid iar eu eram obisnuita cu Angel care are consistenta unui iaurt (mai dens). Samponul miroase placut, a lavanda iar spuma pe care o face este normala. Nu am simtit vreun efect instant, pozitiv sau negativ, asupra parului, cum ar fi sa-l inmoaie sau sa il faca aspru dupa limpezire. Dupa spalare parul a ramas curat si usor, cu ceva (mai mult) volum, frumos mirositor si deloc incurcat. Nu am un par care sa se incurce usor si de obicei ramane aspru si incalcit doar dupa sampoanele de tip tratament, tocmai de aceea evit sa folosesc Nizoral sau Selsun Blue sau Gerovital cu ichtiol pe lungime. 

L-am aplicat dupa o prima samponare cu Angel iar acum, dupa 3 saptamani, mai am jumatate de produs in sticla. Probabil ca daca l-as fi folosit singur acum era terminat deja pentru ca samponez de doua ori la fiecare spalare si am nevoie de o cantitate marisoara pentru tot parul iar de spalat ma spal pe par o zi da si doua nu.
 
Din nefericire PROPOLINE nu a fost o solutie pentru scalpul meu sensibil. Deja dupa 2 saptamani au inceput sa apara mancarimile si matreata iar astazi am decis sa revin la tratamentul cu Selsun Blue (albastru). 

Nu-mi pare rau ca l-am cumparat. Probabil mi-ar fi parut mai rau daca nu-l luam dar n-am sa ma mai intorc la el dupa ce (printre picaturi si insotind alte sampoane) am sa il consum. Si nu pentru ca nu ar fi un sampon bun, pur si simplu nu imi face bine mie. Faptul ca, asa cum scrie pe eticheta, are 94% ingrediente naturale nu ma incalzeste. Am incercat sampoane organice, ultra-delicate si fara ingredientele blamate de toata lumea si degeaba.
Am pozat pentru voi si lista de ingrediente.


Inca nu am timp si nervi sa cercetez toate ingredientele sampoanelor pe care le folosesc pentru a descoperi care sunt cele la care scalpul meu se revolta. Intr-o zi am s-o fac ca nu am de ales dar ziua aceea nu e prea aproape. 

Cum spuneam mai sus, nu l-as mai cumpara. Si un motiv este si pretul. Pentru 51 de lei ma astept la un sampon ceva mai concentrat care sa nu mi se scurga printre degete daca nu-s atenta. 

Cam atat despre acest sampon. Voi ati descoperit recent ceva bun pentru scalp sensibil in magazinele normale sau farmacii? Sunt dispusa sa le incerc pe toate. Urasc sa fiu dependenta de un sampon tratament si mi-e teama ca va veni ziua in care nu va mai functiona, asa cum am patit cu Nizoral.

26 de comentarii:

  1. De vreo jumatate de an tot caut cu disperare un sampon sa-mi priasca. In general n-am avut probleme cu parul si scalpul dar in ultimul an am dezvoltat o sensibilitate foarte sacaitoare. Deja m-am plictisit sa incerc tot felul de lucruri noi si ma gandesc ca pe undeva nici schimbarile astea nu-mi fac bine :)) Vad ca si tu pomenesti de Selsun Blue, am auzit numai de bine despre el, chiar o sa merg sa il caut in farmacii..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Selsun Blue ALBASTRU. Daca inncerci ai grija sa nu iei alta culoare cum am facut eu si a fost degeaba. Il folosesc doar pe radacini. pentru fir nu e deloc ok, il inaspreste

      Ștergere
    2. OK, multumesc mult! :*

      Ștergere
  2. Si eu am un scalp super sensibil, deocamdata doar samponul Bubchen pentru copii il tine sub control. Ma spal tot la 3 zile, nu mi se ingrasa foarte tare parul dar asa m-am obisnuit, in plus spre finalul zilei cu nr. 3 am usoare mancarimi. Acum folosesc un Syoss care nu e bun deloc, in asteptarea altui sampon de pe iHerb.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NUUU Syoss :((( mai bine apa goala... ce reactie nasoala am avut eu de la el...

      Notat Bubchen. Multumesc!

      Ștergere
  3. Aveam probleme cu scalpul pe vremea cand ma vopseam, imediat dupa vopsit ma trezeam cu cojite dar mari probleme chiar n-am avut. Momentan nici un sampon incercat nu mi-a facut rau dar daca mi-ar face as apela la alea pentru bebelusi. Ai incercat ceva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. clasicele dalin si johnson's baby.... degeaba... au ajuns la spalat pensule...

      Ștergere
  4. Eu nici nu mai stiu ce sa ma fac cu matreata asta.Pana acum imi mai tinea in contral Krauterul, dar parca nu mai face fata deloc..m-am saturat sa incerc atatea variante fara rost.Candva mai dadea randament cel roz de la Elseve, dar imi lipea parul de cap si a doua zi era shiny de la atata sebum..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de groaza a fost elseve pentru mine, ca si pantene - oricat mi-ar placea balsamurile si mastile pantene de sampon nu ma pot apropia :( sau dove sau nivea...

      Ștergere
  5. Am inteles ca exista un sortiment Apivita pentru problemele cu sebumul, dar dupa ce am citit postarea ta nu mai sunt chiar atat de tentata de el..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am parul normal, nu stiu ce sa zic de cele pt par gras, n-am avut niciodata nevoie

      Ștergere
    2. Pentru par gras au 2 variante
      - scalp gras si varfuri uscate
      - par gras

      Le-am incercat pe ambele eu avand un par gras care ar necesita spalare aproape zilnica si niste fire rebele. Ambele variante nu sunt grozave la genul ca tot trebuie sa ma spal o data la 2 zile iar mie mi-l si incurca foarte rau.

      Ștergere
    3. Daca ti se incurca eu ti-as recomanda fie mastile planet spa de la avon fie pe cele pantene. Mie-mi fac parul foarte placut la atingere si se descurca frumos

      Ștergere
  6. Anonim8:16 a.m.

    Eu am avut Apivita impotriva matretii. Din pacate, efectul a fost invers, m-am umplut de matreata din aia mare, care se vede pe firul de par de la o posta...ce sa spun, groaznic. Salvarea mea a venit de la samponul solid pt.par gras de la Jovis. Dar acum depinde de fiecare persoana, nu inseamna ca daca mie mi-a facut bine, face la toata lumea :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce aiurea... imi pare rau ca ai patit asta... Notat si Jovis. AM avut niste sapunuri de la ea.

      Ștergere
  7. Am incercat si eu cateva sampoane bio/organice/eco/naturale/non-intrusive (lista poate continua), si cel putin de moment am ajuns la concluzia ca tot cele "din comert" se inteleg mai bine cu parul meu. Sunt convinsa ca formulele produselor "din comert" au fost imbunatatite si ele, producatorii trebuie sa faca fata curentului astuia "bio", asa ca eu una cred ca o sa ma intorc la "sampoanele normale", si daca mi se face pofta de chestii bio, indata incropesc o masca de par cu ulei si galbenus de ou..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gasisem la un moment dat sa-mi mearga un sampon cosmetic plant cu urzica si sulf sau H&S cu aloe pt scalp sensibil. dar au functionat doar la primul flacon. A doua oara a fost degeaba :(

      Ștergere
  8. Apidermin cu laptisor de matca de la Complex Apicol (12 ron 270ml)

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu am probleme majore cu parul, din fericire.
    Cand cade mai mult, mai tai din el si-l 'mituiesc' cu cate un tratament cu ulei de ricin sa nu ma paraseasca. Acum folosesc sampon si balsam Anian si nu sunt scumpe, daca vrei sa incerci.
    Un truc natural ar fi sa adaugi o lingura de miere in apa pentru clatit - parul meu se piaptana mai usor si se mentine un pic mai mult volumul si prospetimea (vreo 4 zile).
    Am citit despre sampoanele solide homemade (dar nu am incercat inca) - poti sa tragi o privire pe net, poate gasesti ceva care sa-ti placa(sunt mai multe, banuiesc, eu am citit pe fidesnaturis (platforma wordpress) - nu stiu daca pot sa-ti las link)
    Mult succes in cautarile tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am uitat la fidesnaturis pe bresalo si pe blog. M-ar tenta un tratament cu toate uleiurile acelea. Din pacate uleiul de cocos nu m-a ajutat. Incerc si cu jojoba...

      de la Anian am keratina, un produs destul de bun.

      de miere nu stiam. trebuie sa incerc.

      Ștergere
    2. ah, nu ma refeream la uleiuri, cat la sapunuri - eu am remarcat Brusture si Healthy Hair (http://fidesnaturis.wordpress.com/sapunuri/)
      Cat despre miere, nu cred ca poate sa strice ... incerci o data si vezi cum e :)

      Ștergere
    3. da, stiu, eu ma uitam la compozitia produselor si la ce ar putea sa-mi faca bine de acolo. tratamentul de par cu multe uleiuri m-a tentat cel mai tare. ma uit si la sapunuri. am vazut multe produse tentante pe blog. multumesc mult

      Ștergere
    4. Mi-am mai amintit de un site la care sunt abonata - are Delia cateva produse pentru par si poate gasesti acolo ceva (harmonyhandmade.ro) - nu mai retineam unde am vazut Nucul (mi s-a parut interesanta ideea - eu am folost ceai din frunze de nuc pentru clatit cand aveam timp mai mult pentru culoare :)

      Ștergere
    5. wow, ce de bunatati! eu pe ce lume traiesc de dau atatia bani pe sampoane? :) multumesc mult!

      Ștergere
    6. Cu placere, sper sa-ti ajute vreunul dintre ele.

      Ștergere