Double Extension Beauty Tubes - L'Oreal


Am profitat si eu acum ceva vreme de o oferta de la B&B - aduceai un mascara vechi si primeai doua mascara noi la pretul unuia singur, asa ca m-am combinat cu "the tutu maker" si am purces la shopping de spoieli. Voiam de mult sa incerc Double extension beauty tubes dar am tot cautat review-uri si nu m-a convins mai nimic. La astea se adauga si dezamagirea multor fete privind Collagen pe care iarasi mi-l dorisem de cand am vazut reclama (of, publicitatea asta...). Dar cum aveam pe terminate un Telescopic - tub auriu (unul din favoritele mele!) si la rand un Rimmel si ala folosit pe sfert, Double extension beauty tubes a trebuit sa astepte cumintel in sertar aproape doua luni...
La primele doua-trei folosiri ma felicitam ca l-am luat la oferta, adica la jumatate de pret. Mi se parea ca incarca excesiv, ca dura prea mult sa-l aplic sa am un rezultat decent si ca periutele se incarcau prea tare. Si cel mai tare ma enerva "pieptanatul" fara de care imitam paienjenii intr-un mare stil.
Dupa vreo saptamana deja incepeam sa vad diferente, sa ma specializez in mascara cu doua capete, sa ma misc mai repede sa nu se usuce partea alba prea tare, sa nu-mi mai ia minute bune partea de mascara. Si surpriza cea mai mare a venit cand m-a intrebat prietenul meu daca port gene false! Pe mine care am cele mai scurte si subtiri si "lasate" gene! Si-am incercat o multime de marci si modele de mascara in ultimii 5 ani de cand ne cunoastem noi fara ca el sa fi remarcat vreodata ceva spectaculos la ele.

Cred ca Double extension beauty tubes e pentru mine noul Telescopic. Il asez frumos in lista favoritelor.

O chestie mai deosebita la double extension acesta este ca se demachiaza cu apa calda - alta minune tehnologica :)) adica e waterproof fara sa fie waterproof. Interesant, nu? Ca sa-l indepartez ma stropesc cateva secunde cu apa calduta si apoi il trag pur si simplu de pe gene sub forma de firisoare pana la ultima picatura. Am experimentat si cu demachiant bifazic si s-a curatat destul de bine si usor dar eram plina de "bucatele" de mascara pe obraji pana sa termin operatiunea.

Am uitat sa precizez efectul care la mine este de alungire, de volum mai putin dar.. nu le poti avea pe toate :)

Pret in magazin: 63 de lei. Scumpicel dar, dupa mine, merita!

3 comentarii:

  1. si eu am cele mai surte, subtiri si drepte gene :( ia sa testez si eu mascara asta poate, poate....

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm, credeam ca e al meu stricat. Ca produs, aplicare, efecte, e ok, la demachiere apar hachitele. Pe mine chiar ma enerveaza ca se demachiaza in fasii. Daca nu folosesc mai multe dischete de demachiant si apoi trag de fasiile alea de pe gene, a doua zi sunt ursulet panda.

    RăspundețiȘtergere
  3. mie mi se pare cel mai usor de de demachiat eveer!!adica daca umezesti genele cu apa calduta cred ca 10 secunde sunt suficiente si rimelul pus si simplu se trage de pe gene. toata lumea mi-a zis ca imi voi jumuli genele cu totul in felul asta dar nu cade nicun fir :)

    RăspundețiȘtergere