MAC - Prep and Prime Face Protect SPF 50 si ELF Pudra High Definition - vedetele sezonului

Yep, maniaca de mine a mai cautat si a mai incercat si a mai gasit doua minunatii de... primere pentru fata, desigur! Stiu ca eu sunt nemultumita careia ar trebui sa i se ia darul - adica mi se umple fata de sebum dupa cca 6 ore, ceea ce e ok, dar nuuu, mie nu-mi ajunge... - si mereu ma gandesc la ceva care sa-mi tina fata mata 12 ore fara retusuri si fara servetele absorbante pentru sebum. Pe MAC - Prep and Prime Face Protect SPF 50 l-am achizitonat inca din august dar nu i-am acordat atentia cuvenita pentru ca mi s-a parut ca n-ar face vreo minune, si chiar nu facea, pentru ca nu-l aplicam corect. Ba mai mult, a si zacut abandonat mai bine de-o luna... Greseala mea era ca foloseam fondul de ten foarte repede dupa aplicarea acestui primer si totul era in zadar, sebumul era la locul lui pe la 13-14 ziua (de fel ma machiez la 7.30 dimineata). La un moment dat am vazut un clip pe Youtube unde tipa spunea ca e minunat si ca ea asteapta cateva minute dupa aplicare. Am zis sa incerc si, intr-adevar am vazut diferenta. Chiar e un produs minunat. Dar intr-o alta dimineata m-a traznit sa aplic peste fondul de ten si MAC si niste ELF Pudra High Definition. Stiu, destul de riscant pentru porii mei dar se pare ca nu s-a intamplat nimic pentru ca m-am demachiat mai serios decat de obicei (mi-e mai teama de demachiat decat de porii incarcati, la cat mi-am chinuit fata seara). Rezultatul? Unul si mai bun!
Pentru moment sunt incantata de combinatia mea bomba. Nu exclud ca parerea mea sa se schimba la un moment dat pentru ca tenul meu are tendinta sa-mi faca surprize. Mi se mai intampla ca acelasi produs sa ma incante si sa ma dezamageasca alternativ in decursul unei perioade de timp.

Recomand ambele produse.
MAC a fost cam 25 de euro (eu l-am luat cand am fost in concediu in strainatate) iar pudra ELF este 32 pe site-ul eyeslipsface.com.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu