Concurs Elizabeth Arden!

Pe ultima sută de metri înainte de Crăciun am pentru voi o surpriză! Un concurs al cărui premiu poate face orice femeie să se simtă specială, învăluită de mister și extrem de sexy.

Acum, când ne facem inventarul realizărilor pe anul ce urmează să se încheie, ne amintim de acele vise, acele lucruri pe care ni le-am dorit însă n-am vrut sau n-am îndrăznit să le rostim cu voce tare. Fie ca e vorba despre planurile pe care le avem de împlinit, secretele pe care le avem de dezvăluit, ambițiile pe care le avem de declarat, toate sunt fațete multiple ale aceleiași personalități feminine. 

Parfumul UNTOLD te duce cu gândul către acele locuri din lume unde ți-ai dori să ajungi, te trimite către colțuri ale sufletului tău pe care le ții doar pentru tine și îți conferă, în același timp, aerul senzual care atrage. 

Călătoria magica a parfumului UNTOLD se deschide cu note scânteietoare de piper roz și bergamote proaspete, evocând optimismul vibrant al femeii UNTOLD, iar accentele fructate de pară și coacăze negre scot la iveală latura imprevizibilă a personalității.

Rafinamentul feminității este pus în lumină de petale de gardenia și iasomie egipteană, aura misterioasă este amplificată de notele de patchouli și lemn de santal, iar magnetismul senzualității devine mai intens cu fiecare notă de ambră și mosc, care-i fac prezența de neuitat.

Parfumul Untold 30 ml poate fi al tău, împreună cu un gloss roșu intens care, de asemenea, te va scoate din anonimat.

Tot ce trebuie să faci este:
- să fii fan al paginii CosmeticeLaTest
- să fii fan al paginii Elizabeth Arden
- să răspunzi la întrebarea „Unde visezi sa mergi de Craciun purtand  parfumul Untold by Elizabeth Arden?”
- OPȚIONAL - share public pe Facebook concursului (po'i face acest lucru o dat[ pe zi, ]n fiecare zi, pe toata durata concursului)

a Rafflecopter giveaway

Căștigătoarea este: Daniela Stancu Ex Gramu!

Felicitari, Dana!

49 de comentarii:

  1. Anonim2:42 p.m.

    Avramescu Evelina Mihaela
    particip

    RăspundețiȘtergere
  2. Harabagiu Elena2:46 p.m.

    Particip cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. Georgyaa Geoo3:00 p.m.

    Particip,,,,, sperrr sa am parte de o surpriza frumoasa de Mos Craciun, multumim pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Particip si eu cu mare drag la acest concurs ;) Multumim :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Am bifat cerintele! Particip (m-am inscris cu numele Ioana Olaru)

    RăspundețiȘtergere
  6. particip, iubesc produsele brandului Elizabeth Arden. Facebook Tudor Victoria !

    RăspundețiȘtergere
  7. Stephanie Stef Stef
    Super parfumul, il ador!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumim pentru acest minunat concurs,o zi frumoasa <3
    FB: Rodica Granpier

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumim pentru concurs! :-*
    particip cu drag <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumim, Alina, pentru concurs :*
    FB: Anca Moisica

    RăspundețiȘtergere
  11. MihaelaEla11:59 a.m.

    Particip si eu, notele parfumului m-au cucerit. Multumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  12. Loredana1:44 p.m.

    Visez sa merg acasa de Craciun, acasa la ai mei, la bunici, la prieteni, la oameni dragi. Si da, voi purta UNTOLD daca voi fi atat de norocoasa. Craciun minunat sa ai !

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumos cadou ...l-as lua in Laponia..acolo de unde vine Mos Craciun :D

    FB. Corina Cosa

    RăspundețiȘtergere
  14. Bocica Ligia3:42 p.m.

    Visez sa merg pe bulevardul Champ Elysee, purtand desigur acest parfum fantastic.

    RăspundețiȘtergere
  15. Luminita Diaconu fb
    https://www.facebook.com/luminita.diaconu.7/posts/991439167539039?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  16. aromele mele preferate,multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  17. https://www.facebook.com/mandrutaa/posts/10152981921164444?pnref=story
    Chiar deosebite sunt cadourile!

    RăspundețiȘtergere
  18. Cristina Costea3:58 p.m.

    Hey! New York e destinatia mea de vis :)

    FB meu: https://www.facebook.com/Sweetxs

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi doresc sa port de Craciun parfumul Untold by Elizabeth Arden alaturi de familia mea draga:copiii, sotul, parintii si sora mea, pe care-i iubesc! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://www.facebook.com/loredana.voicila.9/posts/899188130122137?pnref=story

      Ștergere
  20. Mi-as dori sa vizitez Parisul purtand acest parfum misterios ...

    RăspundețiȘtergere
  21. Particip,multumim pentru concurs.

    RăspundețiȘtergere
  22. Negru Violeta9:29 p.m.

    Share.
    Multumim.
    Sarbatori fericite :)

    RăspundețiȘtergere
  23. multumim frumoas pt concurs!
    am completat formularul,share pe facebook Daniela Ionela Iorga
    Sarbatori fericite si Mosul sa te bucure cu darurile mult visate!

    RăspundețiȘtergere
  24. Like si share cu Pina Colada pe FB
    Nicoleta Pasescu
    Imi doresc sa port de Craciun parfumul Untold by Elizabeth Arden la petrecerea de Craciun in Centrul Vechi di Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  25. Particip cu mare drag!
    Multumim pentru concursuri! :*

    RăspundețiȘtergere
  26. Mi-ar placea sa vad Parisul. Particip si eu .
    Multumim pentru concurs.

    RăspundețiȘtergere
  27. Sarbatori fericite tuturor !

    RăspundețiȘtergere
  28. Multumesc !! Sarbatori Fericite!1

    RăspundețiȘtergere
  29. Anonim9:02 a.m.

    Acasa la parintii mei, in Iasi.
    Mihaela Sof

    RăspundețiȘtergere
  30. Mihaela Grigoras
    https://www.facebook.com/mihaela.grigoras.10/posts/732517380135666?pnref=story
    in seara de Revelion

    RăspundețiȘtergere
  31. Anton Carmen Laura
    https://www.facebook.com/laura.anton.
    Un parfum special pentru o noapte speciala- deci l-as purta in noaptea de Revelion

    RăspundețiȘtergere
  32. La Shonnbrun,sigur m-as simti ca o printesa , cu parfumul minunat!:)

    RăspundețiȘtergere
  33. https://www.facebook.com/vmarilu/posts/831184043615171

    RăspundețiȘtergere
  34. share:https://www.facebook.com/gradinariu.larisadelia/posts/767097996659111?pnref=story 21.12.2014

    RăspundețiȘtergere
  35. https://www.facebook.com/marina.rosu.33/posts/1675822322645402.As dori sa merg intr-o capitala Nordica.

    RăspundețiȘtergere
  36. https://www.facebook.com/marian.vlad.33/posts/808124392558228..AS vrea sa castig parfumul pt sotia mea si sa o duc la Paris , orasul ei de suflet.

    RăspundețiȘtergere
  37. Anonim5:49 p.m.

    Ioana Monica Chicu
    Ei,undeva la munte, intr-o cabana cocheta, la o petrecere relaxata, intre prieteni.

    RăspundețiȘtergere
  38. Anonim9:39 a.m.

    Marina Rosu ar dori sa se simta tanara cu acest parfum.

    RăspundețiȘtergere
  39. Wow ce cadou frumos de Craciun. Multumeeeeeeeeeeesc <3

    RăspundețiȘtergere