Review The Body Shop Eye Palette 02 Dolly Pastels


Una dintre noutățile acestei ierni în materie de machiaj de la The Body Shop este Paleta de farduri pentru ochi cu patru culori. Exemplarul meu are numărul 02 și se numește Dolly Pastels.
Paleta este o combinație interesantă de culori și texturi și te duce cu gândul la iarnă, la zăpadă. Avem o nuanță de bej sidefat, una de roz sidefat, un maro închis mat și o culoare specială, din punctul meu de vedere, chiar deosebită - un portocaliu pal cu un sidef rar, care nici nu iese foarte tare în evidență dar este suficient căt să ofere o anumită sclipire, acea strălucire delicată. Aceasta este culoarea pe care eu am folosit-o cel mai frecvent. Este putin mai dură ca și consistență și, din motive de grabă, apropae de fiecare dată am ales să o aplic folosind micul burețel cu care vine la pachet paleta.

Aplicatorul are la un capăt burețel iar la celalalt o pensulă în unghi, numai bună pentru conturat sprâncenele. În situații de maximă grabă sau nevoie pensula se poate folosi și pentru conturul ochilor. 

Mai jos avem și swatch-uri, în partea de sus fără bază iar în partea de jos cu bază.
Ultimele două nuanțe sunt preferatele mele, mai ales cea deschisă. Îmi place s-o aplic pe toată pleoapa și apoi să conturez puțin ochiul cu un creion sau un fard închis la culoare. Uneori aplic ceva în completarea ei în colțul exterior pentru un efect mai interesant. Nuanța de maro închis mi se potrivește bine pe sprâncene și cred că s-ar potrivi multor persoane cu un ten nu foarte deschis. 
Celelalte două nuanțe sunt o opțiune bună pentru colțul intern al ochilor. 

Fardurile se aplică ușor, se omogenizează fără să păteze și rezistă foarte bine cu bază (fără nici nu am curaj să încerc, pleoapele mele fiind extraordinar de uleioase).

Trebuie să recunosc că prețul paletei este ușor piperat pentru un quad - 115 lei (4x1,8g), însă știm cu toții că produsele de machiaj The Body Shop nu sunt foarte ieftine. Design-ul și combinația de nuanțe face, totuși, ca paleta să fie un cadou drăguț pentru o persoană iubitoare de produse de machiaj. 

Un comentariu:

  1. Din swatch-ul tau, imi place la nebunie ultima nuanta (rozul acela piersica) :D

    RăspundețiȘtergere