Cadouri pentru el: STR8

Uneori e greu să-i mulțumești. Uneori n-ai nici cea mai vagă idee legat de ce și-ar dori. Iar când mai ai doi-trei bărbați cărora poate ai mai ști ce să le iei dar banii s-au cam terminat seturile cadou STR8 sunt de mare ajutor. 

Nu știu ce simțiți voi când vă povestesc despre de STR8 dar eu o sa am mereu amintiri plăcute legate de aceste produse. Țin minte că m-am rugat mult și bine de un coleg de liceu (acum cca. 13 ani) să-mi spună ce a folosit, pur și simplu îmi plăcea la nebunie parfumul lui. Și am aflat într-un final și-am dăruit și eu celui drag din vremea aceea, apoi următorului, apoi fratelui... Recent am primit STR8 pentru că scriu (și scriu pentru că-mi place). Nu mă așteptam ca soțul meu să vrea să-l păstreze însă a vrut și îi place mult. De aceea, setul primit la întâlnirea anuală a bloggerițelor de beauty va merge la fratele meu.  

V-am zis că una dintre reclamele mele favorite este la STR8?
Dar să revenim la cadouari!
STR8 Adventure
Notele de vanilie şi citrice ale parfumului STR8 Adventure combină latura curajoasă şi îndrăzneaţă cu atenţia la detalii şi frumos. Lemnul de santal şi ambra sugerează echilibrul dat de perfecţiunea naturii.
Pachetele de sărbători din gama Adventure sunt disponibile în următoarele variante:
· After Shave Lotion (50ml) + Deo Spray (150ml) + Shower Gel (250ml), preţ 33 lei
· Deo Natural Spray (85ml) +Deo Spray (150ml), preţ 26 lei

STR8 Freedom
Cu o bază de cardamom, răşină şi rozmarin, STR8 Freedom are o aromă condimentat-lemnoasă ce intrigă simţurile. Note precum mandarina, patchouli şi cedru îmbină perfect forţa interioară cu dorinţa şi nevoia de a-şi depăşi limitele. Mixul de arome este condimentat cu paprika şi ghimbir ce scot la iveală spiritul ludic al bărbatului liber.
Pachetele de sărbători din gama Freedom sunt disponibile în următoarele variante:
· Eau de Toilette (100ml) + Deo Spray (150ml), preţ 43 lei
· After Shave Lotion (100ml) + Deo Spray (150ml), preţ 30 lei
· After Shave Lotion (50ml) + Deo Spray (150ml) + Shower Gel (250ml), preţ 33 lei
· Deo Natural Spray (85ml) + Deo Spray (150ml), preţ 26 lei

STR8 Original
Parfumul STR8 Original este unul picant-lemnos, ce conturează personalitatea puternică şi intrigantă a bărbatului autentic. Notele de mentă şi busuioc accesorizează rafinamentul bărbatului clasic, fidel gusturilor sale. Trăsăturile definitorii se regăsesc în notele de lemn de santal şi cardamom, ce inspiră putere şi un şarm irezistibil.
Pachetele de sărbători din gama Original sunt disponibile în următoarele variante:
· Eau de Toilette (100ml) + Deo Spray (150ml), preţ 43 lei
· After Shave Lotion (100ml) + Deo Spray (150ml), preţ 30 lei
· After Shave Lotion (50ml) + Deo Spray (150ml) + Shower Gel (250ml), preţ 33lei
· Deo Natural Spray (85ml) + Deo Spray (150ml), preţ 26lei

STR8 Oxygen
Combinaţia de mandarină şi mentă ilustrează naturaleţea şi jovialitatea, iar notele de lavandă dau aura de mister ce-l înconjoară. Caracteristicile uşor contrastante ale bărbatului complex sunt surprinse în notele răcoritoare şi relaxante.
Pachetele de sărbători din gama Oxygen sunt disponibile în următoarele variante:
· After Shave Lotion (100ml) +Deo Spray (150ml), preţ 30 lei
· After Shave Lotion (50ml) + Deo Spray (150ml) + Shower Gel (250ml), preţ 33 lei
· Deo Natural Spray (85ml) +Deo Spray (150ml), preţ 26 lei

STR8 Rebel
Mandarina, lămâia şi bergamota combină energia bărbatului pasional cu puterea libertăţii individuale. Inima de măr şi grapefruit îi oferă acestuia un aer proaspăt şi intrigant, iar notele de bază de vanilie, ambră şi cumarină evidenţiază senzualitatea pe care o dă încrederea în forţele proprii şi atitudinea sa aparte. 
Pachetele de sărbători din gama Rebel sunt disponibile în următoarele variante:
· Eau de Toilette (100ml) + Deo Spray (150ml- cadou), preţ 43 lei
· After Shave Lotion (100ml) +Deo Spray (150ml), preţ 30 lei


Voi ce set credeți că și-ar dori tații, frații sau iubiții voștri?

3 comentarii:

  1. Cadourile primite de la STR8 intotdeaua au sfarsit la gunoi :) ... aprociez gestul dar - STR8 are printre cele mai proaste produse si compozitii de pe piata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca esti de aceasta parere insa este opinia ta si ti-o respect. O zi frumoasa si sarbatori fericite!

      Ștergere
    2. Multumesc anais, la fel si tie!
      Keep up the good work.

      Ștergere