AVON Stardust - manichiură de Crăciun

În Ajun de Crăciun am pentru voi o manichiura veselă, strălucitoare și... nisipoasă! Azi vă aduc praf de stele sau, mai bine zis, AVON Stardust

Cele două oje din imaginile de mai jos fac parte dintr-o nouă colecție AVON. Se vor a fi oje nisipoase și sunt, doar că puțin mai fine la atingere comparativ cu altele. Respectă modelul ojelor texturate prin aceea că se usucă foarte repede, chiar și în două straturi. Acoperirea este relativ ok din primul strat aplicat mai intens însă eu prefer două, pentru ca efectul să fie așa cum vreau eu.

Am ales nuanțele Teal Glitter (verde albăstrui, mai mult verde după părerea mea) și Crystalized Pink (un bej rozuliu). Ambele strălucesc frumos și rezistă bine (atâta timp cât nu umbli prea mult cu mâinile prin apă).

Am făcut pozele cu drag și vreau să le admirați liniștite așa că nu vă mai țin de povești.

Vreau doar să vă urez un Crăciun fericit cu bucurii și cadouri și oamenii dragi alături! 

Vă îmbrățișez cu drag!

26 de comentarii:

  1. Foarte tare combinatie de nuante :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ambele nuante sunt superbe! De mult nu am mai cumparat o oja de la Avon, cred ca este timpul! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh, this is so pretty! Culorile sunt superbe si imi place mult genul acesta de textura... De parca nu am cumparat trei oje acum 3 zile ca imi vine sa mai cumpar cateva si de la Avon.
    Kisses
    Andreea

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow ce nuante frumoase! Ma bucur sa descopar astfel de oje din partea Avon. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! De la un catalog la altul scot tot felul de minunatii inspirate de alte branduri dar se pare ca au inceput sa le iasa bine de tot!

      Ștergere
  5. Daaaa, e clar, imi iau si Teal Glitter :)
    Really nice pics <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow, cât de superb arată Teal Glitter!! M*ai făcut foarte curioasă, abia aștept s-o folosesc și eu! :D
    Sărbători fericite! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb arata! <3 Acum vreau si eu Crystalized Pink!

    Pupici, Sarbatori fericite! :*



    RăspundețiȘtergere
  8. Ce poze frumoase si ce nuante superbe, imi plac ambele foarte mult <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat de frumoasa e combinatia! Sarbatori fericite! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt superbe!
    Sarbatori fericite!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoase unghiile si ojele.
    Draga mea iti urez La multi ani si multe dorinte implinite, pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim2:00 p.m.

    MI-am luat si eu oja asta pe roz. E ff draguta nuanta, nu sare de pe unghii. Arata exact ca in poze.
    :) Irina AP

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca-ti place :) Eu am dat-o cadou in ideea ca am destule si acum parca-mi pare rau :))

      Ștergere