Produse consumate in ultima perioada

Vă spuneam în ultima postare de acest tip că nu voi mai avea articole „bogate” cu produse consumate și se pare că mă țin de cuvânt. 

Fac tot posibilul să eliberez băile și rafturile și alte zone din casă unde cosmeticele nu au ce căuta. Încet-încet am reușit să arunc aproape tot ce mai era de aruncat dar tot mai găsesc produse „puse bine”și expirate tot „bine”. 
Încep cu un demachiant 2 în 1 pentru ochi marca Sephora de la care am avut mari așteptări dar care nu m-a mulțumit mai deloc. Cred că s-a consumat mai mult fără să-mi dau seama, din cauză că foloseam foarte mult. Într-un final l-am tot aruncat dintr-un colț în altul până a nimerit coșul de gunoi.

Al doilea produs, la fel de vechi, păstrat cu grijă și degeaba, este uleiul demachiant purifiant Laura Mercier Flawless Skin. A fost cumpărat de pe strawberrynet.com și am crezut că voi da lovitura cu el, că voi avea ten de revistă. Din păcate, deși era o plăcere să-l folosesc (este un ulei care în combinație cu apa se transformă în loțiune) am avut senzația că-mi încarcă tenul și l-am abandonat.

Loțiunea micelară Bioderma a tot fost reumplută pentru kit-ul de machiaj până m-am decis că sticluța e supra-utilizată și ar fi cazul să cumpăr una nouă. Mai am una full size în consum precum și varianta hidratantă despre care mă tot țin să vă povestesc - îmi e tare dragă. 
Setul travel Rituals (care mai conține, pe lângă spuma de duș și șamponul din imagine, sare exfoliantă și loțiune de corp) a fost primit de Craciunul trecut de la Jules. Am tot zis că le încep dar mereu aveam ceva deja început în baie. Le-am luat cu mine la Barcelona și am fost tare încântată că am rezervat răsfățul pentru perioada vacanței. Spuma de duș a fost atââât de fină și bogată și a avut un parfum minunat. Sigur o voi cumpăra full-size. Șamponul a fost suficient de puțin cât să nu-mi deranjeze scalpul sensibil, să hidrateze și să nu lase părul avid după măști. 
Mască Wella BioTouch „la kil” - 750 ml luata de pe strawberrynet.com mai mult degeaba (vreo 30 de lei) a fost ok, mi-a plăcut, dar n-a excelat în vreun fel. Mi-a lăsat părul hidratat dar nu foarte moale cum vreau eu. N-aș mai cumpăra-o. Mai am una de 1000 ml de care trag de luni de zile.
Geluri de dus.. Dove Nutrium Moisture 500 ml îmi place. Îmi plac gelurile de duș cremoase dar mirosul acestuia nu-i favoritul meu. L-am folosit și în recipient cu pompiță pentru o dozare ușoară la duș, l-am pus si în recipientul de săpun de mâini... Cert e că n-am irosit nicio picătură deși am fost tentată să-l transform într-un spumant de baie.  

Elmiplant Senses Touch au fost senzația verii - miros plăcut, curățare blândă... cam tot ce ți-ai dori de la un gel de duș. Și ține mult, până te plictisești de el.

Spuma de ras Gilette Satin Care își va face curand loc înapoi în baia mea. Mi-a plăcut și mirosul, și senzația de piele hidratată după ras. 
Masca AVON Planet Spa cu ulei de măsline e o prezență constantă în arsenalul meu. Cred că am avut peste 10 de-a lungul timpului (numai cu ulei de măsline 10 căci îmi plac și cele cu unt de shea). Hidratează perfect și nu apuc să mă plictisesc de ea. Mai apoi mi-amintesc cât îmi place și o cumpăr din nou. De peste 7 ani.  

Șamponul VivaNatura curăță foarte bine. Am scris despre el aici. Cred că l-aș mai cumpăra dacă scalpul meu n-ar fi  atât de păcătos și pretențios. 
Masca nu-pore Fresh Aloe cu colagen mi-a plăcut tare mult. Mă tot țin să le păstrez să le folosesc de două ori pentru că sunt îmbibate foarte bine dar mereu uit. Noroc că-s ieftine și pierderea nu-i foarte mare. Se găsesc pe iherb.com.

Aceasta a fost „recolta” mea de produse consumate. Baia e din ce în ce mai liberă. Îmi place. 

Voi ce-ați mai consumat în ultima vreme?

3 comentarii:

  1. Sa stii ca si eu tot zic ca vreau sa ajung la cat mai putine chestii consumate lunar. Aia ar insemna ca e mai mult loc peste tot...Gelurile de dus Dove mie mi-au creat probleme urate si nu am mai cumparat nici unul de ceva vreme. Mi-e cam teama. Cele Elmiplant sunt minunate si super avantajoase. Uitasem de masca de par cu ulei de masline de la Avon. Am avut si eu vreo cateva, dar mirosul nu era chiar favoritul meu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie-mi place mirosul mastilor AVON. Poate ti-ar placea mai mult cea cu unt de shea :-??

      Ștergere
  2. am luat si eu gelul de dus de la Dove si sunt foarte multumita de el!

    RăspundețiȘtergere