Red Musk de la The Body Shop - un parfum diferit

Povestesc rar spre niciodată despre parfumuri. Recunosc că nu mă prea pricep la arome. Știu doar ce-mi place și ce nu. Și când e nu e vorba de parfumuri de la care chiar mi se face rău. Sunt mai sensibilă la anumite mirosuri iar parfumurile puternice mă leșină de-a dreptul.

Ieri am făcut cunoștință cu noul parfum The Body Shop - Red Musk. Noua aromă promitea ceva cu totul diferit, un miros care lasă pe dinafară aromele florale și se concentrează pe mosc, tutun, piper și scorțișoară. Mi-a fost teamă să-l încerc, mai ales că se poziționează ca aromă unisex iar eu mă țin departe de parfumurile bărbătești.

Primele acorduri (pe pielea mea) m-au speriat puțin - piper. Nu tocmai ce m-aș fi așteptat dar, cum spuneam, nu mă pricep la parfumuri. După un timp am sesizat aroma încântătoare de scorțișoară. Iar până la finalul zilei am savurat notele de bază - tutun. Credeam că această combinație va fi prea mult pentru mine însă este ceva complet diferit, nou, și cred că-l voi iubi până la ultimele picături.

Corinne Cachen, creatoarea parfumului spunea „Am vrut să creez o aroma care nu sa nu fie ‘girly girl’ - Am vrut să schimb regulile. În schimb, am combinat condimente picante cu mosc într-o nouă abordare diferită. (...) Inspirația mea a fost filmul ‘High Heels’ al lui Almodovar. Almodovar este cunoscut pentru că distribuie femei în filmele sale și folosește nuanțe de roșu pentru a le reprezenta senzualitatea dramatică.”

Preșuri pentru Red Musk: apă de parfum de 60 de ml - 183 lei, ulei de parfum fără alcool la 30 de ml - 98 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu