Essence Road Trip Thermo Effect - 04 My Sweet Escape

Nu v-am mai prezentat de ceva vreme o ojă și aceasta s-a întâmplat din două motive. Primul este că m-am îndrăgostit de efectul produselor Trind (detalii aici și aici) și al doilea a fost legat de teama mea de a încerca oja essence thermo effect din colecția Road Trip. Mă gândeam că va fi de un eșec asemeni ojei Avon. Asa că am stat cuminte vreo două luni cu această ojă pe birou așteptând să-mi fac curaj s-o folosesc. 

Azi voiam să-mi colorez unghiile și am zis să risc. Nu-mi pare rău deloc. Essence thermo effect s-a aplicat foarte ușor, fără să lase dâre și fără să devină cleioasă instant. Din două straturi acoperirea a fost... aș zice 98% opacă. S-a uscat relativ repede iar culoarea finala este un bej-rozuliu foarte, foarte dulce. Mi se pare că se potrivește bine cu nuanța pielii mele și cu forma unghiilor.

Si cred ca am așteptat o ultimă manichiură pe blog înainte să îmi tai unghiile. Mă deranjează foarte tare la tastat. Păcat, că-mi place mult cum arată la această lungime.
 
Cât despre efectul thermo... acesta este departe de cel remarcat la oja Born Pretty Store prezentată aici. Am pus puțină gheață într-un vas cu apă pentru a putea remarca efectul. Nu a fost suficient să țin mâna sub jetul de apă rece de la robinet. Deci cred că în apa mării nu s-ar fi observat cine știe ce efect. Nuanța se transformă într-un taupe sau cenușiu deschis, ca și cum unghiile s-ar murdări. Nuanța cenușie se menține până când temperatura pielii revine la normal.
 
Essence Road Trip Thermo Effect - 04 My Sweet Escape a costat 10 lei și este o oja micuță, de 5ml. Își merită banii pentru nuanța frumoasă și pentru efectul deosebit însă parcă este puțin cam mică.

Voi ați încercat-o?

6 comentarii:

  1. Aww it looks so cute :D it is so pretty

    http://voxofvanity.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă crezi că atunci când am văzut pozele primul cuvânt care mi-a venit în minte a fost ”dulce”? :) Apoi am citit și am văzut că și ție îți inspiră același lucru.. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte frumos nuanta asta. Unghiile mele sunt intr-o stare deplorabila, zici ca sunt muncitoare la gradina...E cazul sa le acord niste atentie ca le-am neglijat destul in ultima vreme!

    RăspundețiȘtergere
  4. Culoarea este wow. Nu am incercat-o dar abia astept sa o fac. Tu de unde ai cumparat-o?

    RăspundețiȘtergere