Max Factor Gel Shine Laquer - Sparkling Berry

Acum cateva saptamani va prezentam noutatile Max Factor, cu preturi si swatch-uri. Cam de atunci incerc, cu diverse pauze, sa va prezint oja mea Gel Shine Laquer in nuanta Sparkling Berry. Adica este a treia oara cand o folosesc si abia acum sunt cat de cat multumita de poze. Si nu sunt nici pe departe multumita de aspectul cuticulelor dar n-am mai asteptat. Timp de aproape 2 saptamani am fost cu unghiutele "in tratament" si sunt multumita de rezultate, dar despre asta va voi povesti cu alta ocazie.

Oja Max Factor de astazi s-a aplicat usor, destul de opac din primul strat. Se usuca repede si are un luciu foarte frumos. A rezistat si la spalat vase si la spalat parul ceea ce, pentru unghiile mele, e o mare realizare.
Pentru un efect mai interesant pe unghii am ales sa pun pe unghia inelarului un auriu care mi s-a parut ca se potriveste foarte bine. Este vorba de un Gabrini cumparat din intamplare de la un butic de chinezarii dar care imi place nespus de mult. Am vrut sa aplic peste el un top coat pentru a-i da acelasi luciu ca al ojei Max Factor insa lacul l-a sters si a trebuit sa refac unghiile asa ca am renuntat.

Va place manichiura mea? Voi cu ce alte nuante ati fi combinat-o?

4 comentarii:

  1. Sunt dragute unghiile , hmm eu as combina un mov cu roz mai pal :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact combinatia asta as fi facut-o si eu. Imi place cum se vede.

    RăspundețiȘtergere