Cum a fost la Fashion for Business by Biz

Joi, 27 martie 2014, am participat la conferinta Fashion for Business organizata de revista Biz. A fost prima oara cand am participat la un astfel de eveniment si curiozitatea mea era pe masura. Am postat pe Facebook cateva imagini din timpul conferintei si cred ca sunteti si voi dornice sa stiti ce am invatat de la acest eveniment. 

Prima sesiune a conferintei a avut ca tema puterea imaginii in afaceri. Teodora Migdalovici, fondator MEALCHEMY.COM si Ambasador Cannes Lions in Romania ne-a vorbit despre brandul personal, ca atitudine a ta fata de tine si atitudine a celorlalti fata de tine. Brandul personal reprezinta suma valorilor, abilitatilor si actiunilor care sunt iti sunt asociate. Este alter ego-ul tau in mediul de afaceri si are capacitatea de a influenta modul in care esti perceput de catre cei din jurul tau. Un brand personal puternic poate transforma aceasta perceptie in oportunitate.


Andreia Urzica, PR Manager H&M a prezentat Conscious Collection – noua linie pentru femei, barbati si copii, realizata din materiale ecologice si care nu afecteaza mediul, cum ar fi bumbacul organic, TENCEL si poliesterul reciclat. Hainele pentru femei sunt create intr-un stil romantic reactualizat, in care piesele de referinta sunt bluzele, tunicile si tricourile cu broderie englezeasca. Aceasta colectie va fi disponibila in magazine incepand cu 10 aprilie.

Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing, Avon Romania ne-a prezentat un scurt istoric al asocierii brandului AVON cu diverse nume din moda precum Tina R sau Jolidon.

Mirela Bucovicean, Fondator Molecule – F este un speaker care ma inspira, de fiecare data este o placere sa o ascult. Ea a vorbit despre atitudine in intersectia cu oamenii, de prezentare in concordanta cu scopul intalnirilor la care participam, despre respect fata de tine si fata de ceilalti in alegerea tinutelor pentru diverse ocazii, despre relaxare si umor in interactiunea cu cei din jurul tau. In opinia sa o imagine buna inseamna respect pentru tine din partea celorlalti si respect din partea ta pentru acestia. 

Cea de-a doua sesiune a conferintei a avut ca si slogan "Fashion Up 4 Business!"
Loredana Ionel, Head of Business Development, Ipsos Research ne-a prezentat un scurt studiu calitativ privind moda in corporatii unde in prezent norma dicteaza insa schimbarile se produc incet, catre zona in care cei mai multi isi vor face remarcata amprenta personala.

Lena Criveanu, designer, a intrat, dupa aceasta prezentare, pe lista speaker-ilor mei preferati. Pe langa cateva detalii din spatele meseriei de creator si vanzator de haine de la ea am invatat ca pantofii stiletto cu toc intre 7-9 centimetri sunt ideali pentru birou, acestia fiind elementul ce confera atitudine si rafinament unei tinute. Tot Lena ne-a spus ca bugetul este important in crearea unei tinute business pentru ca materialele de calitate si croielile bine realizate costa. 

Ana Morodan, Personal Style Adviser & Fashion Blogger este mereu o prezenta plina de farmec si umor. Nu poti sa nu iubesti modul ei unic de a prezenta si de a se prezenta si felul in care trece zambind prin toate etapele discursului. Opinia sa a venit sa o contrazica pe cea a Lenei Criveanu - sa te imbraci frumos si cu stil nu tine tot timpul de buget, ci de modul tau de a face smart shopping, de a alege piese de rezistenta si de a face combinatii deosebite. Ana ne-a prezentat cateva combinatii folosind piese din noua colectie H&M. Iar rochia sa, tot H&M, a fost minunata.


Nici barbatii nu au fost uitati in cadrul evenimentului Fashion for Business. Mihai Irimia si Andrei Calagiu, coordonatori MenStyleGuide.com ne-au prezentat un filmulet cu cateva indicatii privind alegerea si organizarea garderobei de business a unui barbat - costume, camasi, cravate, pantofi, curele, batiste si... sosete.

Cea de-a treia sectiune a evenimentului a fost reprezentata de workshop-uri - Dress to success sustinut de catre Daniela Caia, Fashion consultant si Make-up 4 business powered by AVON sustinut de Carmen DInca, make-up artist AVON Romania la care am participat si eu. Carmen ne-a invatat, pas cu pas, sa realizam un machiaj de business de zi, machiaj ce poate fi transformat cu usurinta intr-unul de seara, cu ponturi, sfaturi, produse potrivite fiecarui moment al zilei. 


In concluzie, Fashion for Business a fost un eveniment util, placut, bine structurat pe sesiuni si in timp. Mi-a facut placere sa particip si sper sa repet experienta si cu alte ocazii. 

Felicitari, Biz!

2 comentarii:

  1. Frumos eveniment din care ai de invatat multe :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare ca a fost tare interesant, N-am putut ajunge:(.

    RăspundețiȘtergere