AVON Skin so Soft - Gel-spuma hidratant pentru ras

Imi aduc aminte cu zambetul pe buze de primul job si de primul bonus - "prima de muraturi", un fel de bonus de toamna. Am stiut exact ce vreau sa fac cu acei bani - sa-mi cumpar epilator! Inca am acel epilator (Phillips Satinelle), in stare perfecta de functionare si in cutia originala. Am tinut foarte mult la el si inca imi place. Problemele apar, insa, in momentul in care parul incepe sa creasca iar eu trebuie (vreau) sa port fusta sau pantaloni scurti. Atunci (si nu numai atunci) apelez la clasicul aparat de ras de unica folosinta. Sunt fana a aparatelor barbatesti Gilette cu 3 lame. Ma tin o vesnicie (chiar daca ar trebui sa fie de "unica folosinta") si isi fac treaba perfect.

Pana de curand foloseam gel de dus sau spuma de ras barbateasca. Sotul meu a renuntat la spuma cand a descoperit un Nivea 3 in 1 - gel de dus, sampon, gel de ras -, produs care mi-a placut foarte mult. Imi lasa pielea fia si catifelata. Dar si cu el aveam aceeasi problema ca si in cazul gelului meu de dus - imi scapau diverse portiuni "nerezolvate" pe care le descopeream dupa ce ieseam din baie.

Cand am vazut in brosura AVON Gelul-spuma pentru ras Skin so Soft am zis ca trebuie sa-l incerc. Avea un pret foarte bun, in jur  de 20 de lei si promitea hidratare.

Produsul se prezinta, ca si spumele de ras barbatesti, sub forma de gel transparent albastrui care in timpul aplicarii se transforma intr-o spuma bogata si cremoasa care acopera perfect pielea si se mentine fara sa se topeasca pana termini de epilat intreaga zona.

Pentru un picior este necesara o cantitate de trei pri mai mare decat cea din imagine. Aveti grija, insa, ca gelul isi mareste volumul de vreo 4-5 ori. Puneti in mana cate putin si aplicati pe piele in strat subtire pana acoperiti intreaga suprafata.
Resturile de spuma se indeparteaza foarte usor cu apa. Produsul are un miros placut, proaspat, care nu ramane pe piele dupa clatire. La acest capitol trebuie sa recunosc ca gelul-spuma AVON imi place mai mult decat gelurile sotului meu care imi lasau pe piele un miros barbatesc.

Imi place ca, folosind aceasta spuma, nu mai raman cu portiuni neepilate. Ce nu-mi place este ca, daca ma grabesc risc sa ma tai sau risc ca firele de par sa nu fie retezate de la nivelul pielii. Aici cred ca este mai degraba problema mea sau a aparatului de ras.

Cat despre hidratare, pot spune ca sunt multumita. Nu exceleaza dar nici nu-mi lasa pielea uscata. Cred, totusi, ca o persoana cu piele uscata va simti nevoia sa aplice dupa ras o crema hidratanta sau un ulei.

Gelul-spuma pentru ras Skin so Soft se adreseaza tuturor tipurilor de piele, are 200 ml si poate fi achizitionat la un pret de aproximativ 22 de lei, in functie de brosura.

Un comentariu:

  1. Foarte interesant acest produs ... daca voi avea ocazia cu siguranta il voi incerca .

    RăspundețiȘtergere