Organic - Dischete umede cu aloe vera

Se apropie vacanta si incepem sa ne gandim ce vom pune in bagaje. Vrem sa alegem produse practice care sa nu ocupe mult spatiu, sa nu cantareasca mult si sa fie usor si rapid de utilizat. Dischetele umede cu aloe vera sunt genul de produs pe care vrei sa-l iei cu tine in locul a doua sticlute - demachiant pentru ten si demachiant pentru ochi.

Ma veti intreba de ce dischete umede si nu servetele demachiante. Ma pot gandi rapid la doua motive. Unul ar fi legat de cutia din plastic cu capac cu filet care se inchide foarte bine, spre deosebire de servetelele demachiante al caror lipici poate sa cedeze sau poate sa nu sigileze bine pachetul. Cel de-al doilea tine de compozitia discurilor - bumbac organic si lotiune demachianta blanda cu o multime de ingrediente interesante despre care veti putea citi mai jos. 

Cum spuneam, dischetele vin intr-o cutie de plastic ce se inchide foarte bine. Exista o folie de e post de sigiliu care garanteaza ca ambalajul nu a fost deschis sau, cel putin, daca capacul a fost deschis din greseala, aerul si bacteriile nu au patruns in produs. 

In cutie sunt 30 de dischete din bumbac organic imbibate cu lotiune demachianta. Acestea sunt de marimea unor discuri uscate normale, atat ca suprafata cat si ca grosime si sunt umezite cu lotiune cat sa poti stoarce 2-3 picaturi daca le strangi tare intre degete. Lotiunea este un lichid transparent si nu o solutie laptoasa cum ne-am fi asteptat. 

Am fost putin dezamagita cand am vazut cat sunt de mici comparativ cu dimensiunile cutiei. Nu imi place cand producatorii te induc in eroare cu un ambalaj mult mai mare in raport cu dimensiunile continutului. 

Lotiunea cu care sunt imbibate are un miros fresh ce imi seamana cu cu mirosul de ceai cu lamaie. Trecand la eficienta produsului pot spune ca sunt usor de folosit si curata bine. Am folosit un singur disc atat pe fata cat si pe ochi in zilele cand nu am purtat niciun fel de machiaj. Pentru un machiaj normal (fond de ten, corector, pudra, fard, tus, creion, rimel, pudra de sprancene) am avut nevoie de 4 discuri, doua pentru ochi si doua pentru fata. Asa arata un disc folosit la finalul unei zile cand nu am purtat machiaj (de fapt ma jucasem putin cu un tus dar am crezut ca l-am sters bine de tot cu demachiant bifazic si lotiune micelara).
 
Dupa folosire pielea ramane putin lipicioasa, senzatia este cumva asemanatoare cu cea lasata de utilizarea unei lotiuni tonice. Aceasta dispare dupa 10 minute dar eu am preferat sa clatesc cu apa. Nu imi place sa las neclatit de pe fata niciun produs demachiant.

Lista de ingrediente poate fi consultata mai jos. Imi place ca au in compozitie aloe vera si nu contin parfum. 
Nu mi-au cauzat niciun fel de probleme (iritatii, cosuri, usturimi, etc.). Produsul este testat dermatologic si oftalmologic.

Pe mine m-au convins sa le rezerv un loc in bagajul pentru vacanta.

Dischetele umede cu aloe vera costa 19 lei (30 de bucati) si pot fi achizitionate de aici.


Ati folosit dischete demachiante? Vi se par practice? Voi cu ce va demachiati in vacanta?

Un comentariu:

  1. Am mai folosit dischete demachiante pana acuma, pe cele de la Lidil, insa nu mi-au placut, sunt pline de parfum si imi uscau tenul. Ai dreptate, sunt foarte practice pentru vacanta. Pupici.

    RăspundețiȘtergere