Golden Rose Galaxy 10

Va spuneam mai devreme pe Facebook ca vreau sa va arat o oja dupe pentru OPI The Impossible, oja pe care v-am prezentat-o aici. Este vorba de Golden Rose Galaxy, nuanta 10

Mi se pare ca seamana foarte bine, au reusit sa imite si nuanta, si  glitter-ul, si stelutele (la fel de rare si greu de pascuit; in pozatrea cu OPI nu apar pentru ca nu s-au nimerit pe pensula). Ce nu mi-a placut la aceasta oja a fost rezistenta dar deja incep sa cred ca unghiile mele au o problema. A sarit a doua zi in fasii mari si casante. Pur si simplu acum era bine, acum era desprinsa ditamai portiunea de oja. 

Azi am reaplicat-o peste o oja essence (107 naughty and pink) si, dupa timpul de uscare (s-a uscat mult mai greu comparativ cu data trecuta cand s-a uscat aproape instant) tind sa cred ca va rezista mai bine. Ce nu-mi place la ea sunt stelutele care de aceasta data s-au luat pe pensula la aproape fiecare unghie. Am o problema, in general, cu decoratiunile in relief si, cat am stat la o cafea, le-am eliminat pe majoritatea pentru ca ma zgariau. Dupa cum veti vedea in poze, sunt dintr-un material dur, deloc flexibil. Dar de decor sunt tare dragute.

Nuanta este greu de pozat, este un roz in ntoata regula, o nuanta mai inchisa de roz.




Textura este aspra, nisipoasa iar unghiile mele sunt intr-o stare foarte trista din cauza ca le-am chinuit la indepartarea fara dizolvant a ojei. Mai fac si d-astea si recunosc. Rusinata.

Asadar, daca n-ati mai gasit pe rafturile magazinelor OPI The Impossible, din colectia Mariah Carey, Golden Rose Galaxy 10 este o oja de luat in seama.

Oja a fost achizitionata din complexul comercial Obor cu 16,5 lei.

6 comentarii:

  1. daaa, chiar voiam sa spun ca seamana foarte tare cu OPI inca de cand am vazut imaginea de preview :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie nu-mi plac steluțele în general, deci și eu le-aș face vânt rapid. :))
    Tare frumoasă mai e oja asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ar fi mai flexibile sa se lipeasca bine pe unghie nu le-as elimina :(

      Ștergere
  3. Anonim2:05 p.m.

    Am şi eu această ojă ,dar nu-mi place ,deoarece se curăţă greu de pe unghii :(
    http://odovenco.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am pus azi pe blog doua metode prin care poti inlatura usor oja cu glitter

      Ștergere