Orly Haute Red

In ultima vreme imi place sa-mi asortez oja la culoarea rochiei sau culorile machiajului. Sa fie un moft... sa fie din cauza ca am atat de multe oje... In momentul in care cautam o oja rosie spre portocaliu care sa se potrivesca rochiei de la evenimentul Scholl si ma plangeam ca nu am cineva a ridicat o spranceana si s-a uitat urat fix la mine. Atunci mi-am amintit de produsele primite la intalnirea bloggeritelor din iarna si am salvat situatia. Aveam chiar doua de acest fel. Am ales Orly Haute Red pentru ca stiu din experienta ca se usuca mai repede si nu necesita top coat. Si nu m-am inselat.

Cum spuneam, este un rosu cu tenta portocalie dar si putin spre mov, nu stiu sa explic exact iar in poze, din cauza ca sunt facute in umbra, nu poti scoate nuanta respectiva. Daca privesti sticluta pare o culoare banala insa pe unghii este departe de a fi o simpla oja rosie. Mi-a placut foarte foarte mult si imi plac ojele mini de la Orly - sunt pentru suficient de multe aplicari cat sa te bucuri de culori si suficient de putine cat sa nu abandonezi sticluta folosita pe jumatate.



Si o poza cu blitz, cu nuanta putin mai apropiata de cea reala.

Orly Haute Red este o oja deosebita si clasica in acelasi timp pe care nu ai cum sa n-o iubesti.
Va place?


Nu uitati de Giveaway. Mai sunt mai putin de doua zile in care puteti castiga o crema Elizabeth Arden  - aici.

7 comentarii:

  1. Te avantajeaza culoarea rosie! Ieri am incercat si eu sa fac o poza la un ruj rosu - zmeuriu dar n-am reusit deloc sa ii surprind nuanta reala... :***

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, da, rosu zmeuriu! Sa vezi distractie cand o sa vreau sa pozez rujul meu rosu-ciclam :)))

      Ștergere
  2. Foarte frumoasă nuanța! Fosta mea manichiuristă folosea exclusiv oje de Orly și rezistau eroic pe unghii. Trebuie să adaug și eu câteva la colecție. :D
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte, foarte frumoasa e! Cel putin in ultima poza... to die for!

    RăspundețiȘtergere