Noua colectie The ONE by Oriflame

Miercuri, 16 aprilie 2014, a avut loc evenimentul de lansare al colectiei The one organizat de Oriflame in incinta Loft lounge. Gazde au fost Andreea Raicu, imaginea The ONE in romania, si Mihai Calin care au intretinut atmosfera si au fost foarte amuzanti. 

Dress code-ul evenimentului a fost "You, in white". Pe un podium alb imaculat designerul Stefan Pelger a prezentat rochii albe din colectia sa aniversara, pentru care a folosit accesorii viu colorate semnate Laura8 si produsele The ONE. Machiajul modelelor a fost realizat de make-up artistul Oriflame, Oana Dinculescu.
Intre timp noi am avut ocazia sa ne jucam cu noile produse. Brandul The ONE este compus din trei game: Frumusete de zi cu zi, Mega impact si Ultra rezistenta. Sunt foarte curioasa de fardurile cremoase din gama Mega Impact, zilele acestea le pun la treaba. Si astept cu nerabdare sa pun mana pe un tus pe care cand l-am vazut aplicat am crezut ca e tatuaj.  L-am testat si eu pe mana si am obosit curatand la el.

Cu aceasta ocazie produsele Oriflame au intrat din nou in atentia mea. Vor urma cateva review-uri pentru ele.

Voi folositi produse Oriflame? Ce va place cel mai mult?

4 comentarii: