China Glaze - Rated Holographic

Ma asteptam ca azi sa fie soare puternic asa ca mi-am pus aparatul foto in geanta sa pot poza minunatia de pe unghiile mele. Si atat de entuzasmata am fost incat am uitat sa-mi hidratez mainile. Dar daca tot am facut poze le-am cosmetizat putin cat sa nu va speriati de pielea mea de reptila lesinata pe o piatra si sa puteti admira bogatia de sclipiri. 
 
Oja, China Glaze Rated Holographic, este destul de veche dar am realizat ca nu v-am aratat-o si era si pacat pentru ca in curand se va termina. A fost oja mea pentru situatii de urgenta, pentru serile in care ma intindeam prea mult cu machiatul si nu mai aveam timp si de unghii. Se usuca foarte repede, chiar si in doua straturi. De aceasta data am aplicat-o in trei straturi pentru o acoperire perfecta si am adaugat si un top coat pentru ca simteam nevoia de mai mult luciu. 




Mai e cazul sa va spun cum astept sa pun mana pe colectia Hologram pe care China Glaze a pregatit-o pentru vara lui 2013?  
 
 
 Voua va plac ojele holografice?

14 comentarii:

  1. OMG ce draguta e...nu imi vine sa cred ce soare e afara :X

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am indragostit! <3
    Din nou...
    Mereu ne prezinti oje deosebit de frumoase. Ca ma fac? Un credit, un imprumut? :))
    Sa o folosesti cu drag pana la ultima picatura.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa pui bani la ciorap pana apare colectia Hologram. eu asta fac :))) Te pup!

      Ștergere
  3. awwwwwww,superba! pupici,papusica mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pana nu pun gherutele pe o oja holografica nu ma las. Iti admir unghiutele de fiecare data ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am exprimat ca o cizma dar intelegi esentialul, sper :)

      Ștergere
  5. Anonim9:29 p.m.

    Ahhh ce frumoasa e :x

    RăspundețiȘtergere