AVON Colortrend suede - Blue Royale

Despre aceasta oja va povesteam in postarea anterioara ca pare mai mult metalica decat suede. Mi-a placut in sticluta si nu ma deranja sa fie metalica dar, daca era sa ma iau dupa pozele aparute pe internet, n-o cumparam. Acum vreau si celelalte doua nuante.
Colortrend suede Blue Royale este suede pentru ca:
- se aplica lucios (metalic) dar se usuca mat;
- se aplica foarte bine din primul strat (am aplicat-o, totusi, in strat dublu, sa ma simt eu bine);
- se usuca foarte, foarte repede si atat de bine incat imperfectiunile unghiilor date de exfoliere vor fi evidentiate;
- rezista putin - am aplicat-o aseara iar azi pe la ora 14 era sarita sanatos de pe o unghie. Ce-i drept e aceeasi unghie ultra-exfoliata de pe care sar toate ojele in ultima vreme, but still, dupa ce am tocat cateva frunze de spanac s-a mai tocit pe vreo 2-3 unghii. 

Partea buna e ca pe portiunile cu oja sarita se poate completa rapid fara sa se cunoasca prea mare diferenta si chiar mi-a parut rau ca n-am pus-o aseara in geanta. Pozele sunt facute imediat dupa aplicare si n-am mai stat sa curat bine pe langa cuticule. De obicei curat marginile a doua zi, sub jet de apa. 

Oja seamana binisor cu Golden Rose Matte Velvet doar ca are un finish mai mat. 





 Va plac ojele suede? Daca vreti sa le incercati AVON e un bun inceput, sunt in jur de 8 lei in brosura.

12 comentarii:

  1. Iti vine bine! Eu as arata ciudat cu ea, dar tu ai nuanta de piele potrivita. Si niste degete frumoase, pe deasupra!

    RăspundețiȘtergere
  2. wow...arata exact ca cea de la opi.

    am pus aici o poza mica: http://cosmeticerecomandatenerecomandate.blogspot.ro/2012/03/oja-opi-mata.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yup, si stiam de pe eticheta de la OPI ca variantele suede nu rezista pe unghii

      Ștergere
  3. Cand am vazut pozele in catalog, am spus ca nu arata asa si in realitate, dar uit, ca pozele tale m au convins ca arata bine tare! Da,chiar seamana cu Matte Velvet!

    RăspundețiȘtergere
  4. Seamna perfect cu oja Golden Rose Matte Velvet, ambele oje sunt foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hello, stranger. I keep wondering, de ce nu-ti pui tu gel pe unghii sau tipsuri daca vrei sa le ai mai lungi si sa nu ai probleme cu exfolierea unghiilor si lipsa de rezistenta a ojelor? Ti-o pot recomanda eu pe tipa care mi le face mie, e bestiala, foloseste produse de cea mai buna calitate si nu iti pileste unghia naturala decat f putin, daca vrei dupa aia sa ti le dai jos nu o sa arate ca foitza de tzigara. Nu o sa se crape gelul, iti garantez. Si daca dai cu oja, o sa reziste pana te plictisesti....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello right back to you, stranger! Nu pun gel ca avusei, de vreo 3 ori si nu pot cu unghiile tari, nu le suport asa tepene. Plus ca nu s-a inventat gelul ala pe care eu sa nu-l crap/plesnesc/patez :))) Daca vreau sa fie lungi si tari exista varianta cu lipici PVA descrisa cu mai multe postari in urma. Si nici mai lungi de atat nu le las ca ma deranjeaza la munca la tastat.

      Ștergere
  6. Stefania Petcu1:18 p.m.

    Mda o culoare frumusica, imi place :)este mata sau mi se pare?

    RăspundețiȘtergere