Ivatherm - IVAPUR Gel spumant purifiant pentru piele sensibila mixta sau grasa

De data aceasta n-am mai putut pune poza cu cele trei produse caci gelul spumant Ivapur nu mai arata ca acolo. In ultimele zile am tot abuzat de el si diferenta se vede. 

Astazi am sa va vorbesc pe scurt despre cel de-al treilea produs testat in campania Ivatherm - Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta. Acest produs a fost ales si de partenera mea de campanie, Pixie. Parerea ei o puteti citi aici.

Ce spune producatorul: Indicat in ingrijirea zilnica a tenului mixt sau gras, cu tendinta acneica. Indeparteaza machiajul, curata fata si regleaza secretia de sebum. 

Ce am remarcat eu: curata foarte bine tenul, ceea ce este un mare plus pentru ca nu mai simt nevoia sa revin cu un disc demachiant cu lotiune micelara. Desi este cam lichid, nu mi-a scapat printre degete, n-am irosit produs. Nu mi-am simtit fata uscata (dar, recunosc, nu am avut niciodata aceasta problema, cu niciun gel de spalat folosit pana acum). Cat despre sebum, cred ca a contribuit putin, dar n-as putea afirma cu certitudine acest lucru - daca ma cititi de ceva vreme stiti ca sunt maniaca intr-ale matifierii/rezistentei machiajului si nu mi-a trecut prin cap sa ma las pe seama IVAPUR-ului in acest sens. Totusi, dupa o plimbare de cateva ore prin caldura am remarcat ieri ca tenul arata chiar dragut, lucea doar pe nas. Poate a ajutat si IVAPUR, mai ales ca iarasi am avut o repriza de agresat tenul si am simtit nevoia sa-l folosesc si am abuzat bine de el.  

Despre ingredientele principale si efectele acestora puteti citi pe site-ul Ivatherm. Pe restul le regasiti in imaginea de mai jos. n-am stat sa le analizez, doar am aruncat o privire peste ele si am remarcat ca acelea de care ma tem eu nu se regasesc pe lista. 

Un singur minus i-as gasi: mirosul. Dar m-am obisnuit cu el, nu-l mai bag in seama. (Ca sa fiu carcotasa as putea mentiona si gustul amar. Da, stiu ca nu-i comestibil dar mi-a ramas putin pe buze dupa clatire :))). 

In concluzie, as spune ca este un produs potrivit persoanelor cu ten cu probleme, ajuta la vindecare si la calmare. Eu cred ca am sa il cumpar din nou cand se va termina (el si restul de produse din baie, sper sa nu uit de el pana va trece atata timp...).

Mi-a facut mare placere sa particip in campania Ivatherm - Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta. Multumesc trender pentru accept si sper ca pe viitor sa ma mai aflu printre persoanele care testeaza produse cosmetice.     

Un comentariu:

  1. Mi-a placut articolul. M-ai convins sa incerc si eu acest produs. Nu stiu daca il gasesc in Italia. Dar poate facem schimb. Iti trimit eu 2 kg de gelato si tu mie flaconashul asta :))
    Te-am pupat,

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere