Elf Waterproof Eyeliner Pen

Povesteam aseara despre acest tus carioca si va spuneam ca are o culoare superba. Revin acum cu niste swatch-uri la lumina naturala. Nuanta se numeste Teal. Mie-mi place foarte mult. S-a aplicat relativ usor (in poze doar m-am jucat, stiu ca e aplicat prea mult) insa cred ca varful acela n-are viata prea lunga. De pe mana m-am chinuit putin sa-l dau jos dar n-a lasat pata. 
 

Sper sa nu ma fi indus in eroare monitorul meu caci pe aparat culoarea arata putin altfel. N-am dat decat un auto contrast, sper sa vedeti ceva real pe monitoarele voastre.



Nu regret "investitia" de 8 lei. Se lauda ca-i waterproof. In general n-am probleme cu tusurile, nici macar cu cele care se mai faramiteaza. (Am unul Flormar pe care, daca il aplic, il pun si-n geanta sa repar ce se strica pe parcursul zilei. Cred ca stiti despre care vorbesc, s-au mai plans si alte fete de el).

Ati avut acest tus Elf? Cat v-a tinut pensula?

O seara frumoasa!

4 comentarii:

  1. si mie imi place mult acest tus..
    nu am avut probleme cu periuta dupa aplicari indelungate..sunt multumita de produs privind absolut toate aspectele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu inca il am si-mi place, te tine in functie de cat de mult il folosesti. Dar sa nu uitam ca expira in doar 3 luni ;)).

    http://federova.blogspot.ro/2012/05/tus-de-ochi-sub-forma-de-carioca-nuanta.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am de la Eyeko doua tusuri-carioca, dar nu le prea folosesc :( Nu prea folosesc eu tus defel

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ca e frumoasa culoarea. Nu stiu de ce, dar eram tare sceptica in legatura cu tusurile lor. Acum o sa ma uit cu atentie.

    RăspundețiȘtergere