Mi-am luat inima-n dinti si nu-mi pare rau (despre Salon Egoist)

Toti cunoscutii mei stiu ca mi-e groaza de foarfeca. Si nimeni n-a uitat reprizele mele de plans de acum 7 luni cand un asa-zis stilist si-a batut joc de parul meu. L-a scurtat in nesimtire si mi-a facut cele mai de prost gust scari. I-am zis ca vreau scari pe suprafata ca sa capete putin volum, el a vacut un "V" odios la baza, conturat de scari la fel de prost realizate... In fine, se pare ca n-am sa uit niciodata cat de batjocorita m-am simtit atunci.

Si asa au trecut muulte luni fara macar sa-mi treaca prin cap sa mai las vreo foarfeca aproape de parul meu, cum spuneam, mai exact 7. Clar era nevoie sa tund varfurile daca nu voiam ca parul sa devina degradat si pe lungime.

Am gasit pe Kuponiada o oferta tentanta pentru spalat, tuns si coafat la salon Egoist. Mi s-a parut un salon ok dar tot am avut emotii. Ieri, inainte de experienta, pot spune ca eram tare nelinistita, abatuta, putin speriata.

Salonul se afla pe Calea Dorobantilor, la nr. 91, fix la intersectia cu B-dul Stefan cel Mare. Am ajuns destul de usor, chiar am coborat din autobuz cu o statie mai devreme sa mai merg pe jos pentru ca mai erau vreo 15 minute pana la ora la care aveam programare. Aspectul salonului: ingrijit, elegant, spatios, multa agitatie, multi clienti.

Am fost intampinata cu zambetul pe buze. Tot am mai asteptat cateva minute pentru ca era, inca, devreme. Dar n-a fost problema, langa mine a "parcat" o doamna cu un bebel de vreo 6-7 luni in carucior si mi-am facut de lucru cu papusica, era fetita (strambaturi si zambete, desigur).

Intre timp a mai venit o domnisoara draguta sa ma intrebe daca s-a ocupat cineva de mine.

A urmat spalatul. Scurt dar atent. Produsele (L'Oreal Professional) miroseau foarte frumos.

Apoi au urmat emotiile. A fost suficient sa-i spun ca nu vreau sa-mi taie parul, ca vreau sa ramana lung in vederea "miresicizarii" si a inteles perfect. M-a tuns frumos si repede si Gina (asa am retinut eu, sa ma ierte daca scriu o prostie) era toata un zambet. Chiar m-am simtit bine. Spre final eu am vrut niste suvite mai scurte in fata dar mi-a zis ca ar fi pacat sa scurtez parul ca nu se stie cum voi vrea sa arate la nunta.

Aranjatul a constat in indreptare cu peria lata, o indreptare un pic mai anevoioasa dar parca ceva mai sanatoasa decat o perie metalica. N-am vrut bucle. Stiu cu ce par "defilez" , prea lung pentru bucle, si ar fi fost munca in zadar pentru o ora de par aranjat caci oricum dupa salon mergeam direct acasa.

Per total a fost o experienta foarte placuta si recomand cu caldura acest salon.

Si acum poze, sper sa nu va speriati de fata mea obosita.
Parul sta frumos si azi si am primit laude de la colege. E de bine! :)


Stay tuned pentru ca vreau sa va povestesc si despre un loc dragut unde am fost la cosmetica.

Weekend placut!

19 comentarii:

  1. Ce frumos par ai ce n-as da sa il am si eu asa de lung si des:(
    Felicitari,iti sta foarte bine:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar asteptam un review despre Egoist. Eu n-am fost asa curajoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti foarte frumoasa, imi place la nebunie parul tuns drept, am vazut ca al tau e putin filat in fatza dar nu prea se vede, e f frumos :p

    RăspundețiȘtergere
  4. superb parul:xfoarte des si lung..

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos, fetelor! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim1:58 p.m.

    ce lung este :)

    arata f bine :), si eu m-am tuns azi si am gasit o tipa care merita o statuie, tunde super bine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce lung il ai! Cam tot atat de lung e si al meu acum :)
    Stii cat de mult ii urasc pe astia care isi baga foarfeca fara mila in par?! Desi le spui dinainte clar ce vrei...
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. am fost si eu la egoist acum vreo 5 ani...mie personal mi s-a parut scump.. si nu a meritat..dar nu trebuie judecat salonul ci de fapt cine te face, la acelasi salon poti intalni si fete descurcarete si talentate si sa fie chiar pe placul tau..

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce par frumos ai! Cam la fel de lung e si al meu:) De cand mi-a plecat coafeza la care ma duceam de obicei,mereu merg cu frica la coafor.

    RăspundețiȘtergere
  10. esti superba,mai ales ca te-am vazut si in realitate!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai un par foarte frumos:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Am fost,la salonul Egoist pentru un vopsit ,spalat si coafat,rezultatul a fost groaznic ,nota de plata tot asa.
    Nu m-au tratat cum trebuie,poate conteaza ,daca persoana se pricepe,dar totusi,sa astepti atata?aveam programare facuta....
    4 ore ,pentru toata operatiunea asta?eu nu recomandat acest salon,nici macar cu ofertele respective,oricum la tine rezultatul a fost bun,poate ai avut noroc.

    RăspundețiȘtergere
  13. Aceleasi probleme le am si eu cu saloanele..Foarte greu mi-am gasit un salon care sa ma multumeasca.Si desi ma tund de doi ani la salonul respectiv parca de data asta m-a tuns mai scurt decat i-am spus si am fost dezamagita si stau sa ma intreb daca merita sa mai merg acolo :|

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc mult de tot, tuturor! :*

    Besti, imi pare rau ca ai avut o experienta aiurea... Da, poate am avut noroc... :(

    Si da, e un salon scump spre foarte scump. Cand am vazut preturile m-am speriat :|

    RăspundețiȘtergere
  15. iti sta foarte bine, ai un par superb !

    RăspundețiȘtergere
  16. Sa mai spun ca aveam emotii si asteptam telefonul tau, pregatita de suport moral? Ma bucur mult de tot ca ai iesit multumita de acolo. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Si eu am par la fel de lung, aceeasi culoare naturala [dar vopsit rosu] si anti-bucle. Iti sta bine!

    RăspundețiȘtergere
  18. Really a very good information on cosmetics which is needed by almost everyone.

    RăspundețiȘtergere