Beautycycle - Masca exfolianta pentru luminozitate 3-in-1

Buna tuturor! M-am intors... Sper sa postez mai mult si mai des. La intrebarea de ce n-am mai scris raspunsul e simplu: nu-mi place doar sa adaug continut la blog; daca nu simt nevoia sa transmit ceva prefer sa nu scriu. Asta nu inseamna ca nu am mai luat contact cu blogul, dimpotriva, lista mea de bloguri urmarite a crescut si intru zilnic sa vad ce-au mai scris fetele pe care le urmaresc.
A fost o vara frumoasa, cu ceva shopping de cosmetice, nu mult dar semnificativ, adica mi-am luat chestiute care-mi sunt dragi, si pe care mi le-am dorit mult (nu tocmai ieftine dar, ce naiba, o data pe an dai cu nasucul intr-un stand MAC :) ). Si cineva stie ca n-a fost deloooc usor sa iau decizii acolo ...

Dar azi nu vreau sa vorbesc de MAC, nici nu m-am decis inca ce vreau sa povestesc despre acele cosmetice, nici nu stiu exact ce simt legat de ele, daca ar trebui sa le recomand sau nu.

Revenind, azi vreau sa vorbesc de masca exfolianta 3-in-1 de la Amway, gama Beautycycle. Probabil ati remarcat-o in revistele glossy (urasc termenul asta, dar, treaca de la mine). Si eu am remarcat-o si avand pe cineva foarte drag inscris la Amway, cu posibilitatea de discount, la intrebarea "vrei ceva de la aiemăuei?" am stiut ce sa raspund.

Dupa cateva zile am si testat-o (stiu, ciudat, dar n-am avut chef de stat cu mazga pe fata).

Deci, ce spun ei: "Mai intai trestia de zahar si extractul de citrice exfoliaza in profunzime, apoi ingredientele emoliente catifeleaza iar cele de luminozitate redau vitalitatea si frumusetea tenului. Particulele fine de Jojoba rafineaza textura fetei uniformizand nuanta si conferind luminozitate." Frumos, nu? De vis, chiar. Ideea e ca mi se terminasera exfoliantele de prin baie si aveam nevoie de unul nou. Si cum nicio masca de prin baie nu-mi placea (am inceput sa am retineri legate de cele de la Oriflame de cand am simtit ca-mi ia foc fata de la una dintre ele), am zis ca un 3-in-1 n-ar fi o idee rea. Faza cu iluminarea e pura fantezie, nu cred ca un produs ar putea face asta, si am avut dreptate legat de Beautycycle.

Ce zic eu despre acest produs... In primul rand ca exfoliant pot spune ca-si face foarte bine treaba fara sa fie agresiv cu tenul meu. Pielea ramane fina, curata dar fara sa "scartaie", produsul este de calitate.

Ca si masca, acelasi raspuns, pielea ramane fina, placuta la atingere, nu strange, nu are tenta grasa, imi place.

Cat despre iluminare, am mai zis, doar un cuvant care "da bine" in denumirea unui produs.

Daca as recomanda acest produs? Da. Nu vad de ce nu. Este un produs calitativ pentru ingrijirea tenului. Nu l-am folosit saptamanal, recunosc, am fost destul de lenesa, dar cand l-am folosit rezultatele m-au incantat.

Nu mai stiu exact cat a costat pentru ca am cumparat mai multe produse in ziua aceea si eram prea ocupata sa-mi bag nasul in toate testerele ca sa mai vad si ce scrie tanti de la casa pe factura pe care, oricum, n-am platit-o eu :))

Sper ca v-a fost de folos micul meu review.

6 comentarii:

  1. Am de la Beautycycle un tonic pentru ca era la oferta doar 20 de lei...si cum la noi acasa vine o tipa mereu cu o sacosa de produse s-a imbrobodeasca pe mama, mi-am luat si eu ceva :D

    Nu mai folosisem de mult tonic, doar apa termala...e bunicel, nimic extraordinar..Din cate am vazut sunt blamati ca au multi parabeni, produsele de curatenie sunt bune la ei, foarte concentrate !

    RăspundețiȘtergere
  2. mai nou am luat si crema de noapte din gama asta... are consistenta de... jeleu, usor sticky, cam ramane pe fata... tot ii mai dau sanse, poate-poate...

    RăspundețiȘtergere
  3. buna fetelor. Eu folosesc masca hidratanta si cea de gomaj de la gama FOC. Sunt foarte multumita! Aveam un ten foarte dificil, sensibil, gras in profunzime si deshidratat la suprafata. Ca sa intelegeti mai bune cum sa folositi aceste produse va zic aici, dar sa va tineti de treaba!:
    masca hidratanta - cand ajung seara acasa ma demachiez repejor, pun masca hidratanta si dorm cu ea!daca nu puteti sa dormiti cu ea pe fata, atunci lasati-o macar 3 ore!e divina!si o aplic de doau ori pe saptamana.
    gomaj-din doua in doua zile - este primul gomaj care nu ma irita, si credeti-ma!am folosit foarte multe!dupa ce masez 5 minute, mai las pe fata inca 10, apoi clatesc si continui cu tonicul de la gama apa ( este pur alegerea mea) si apoi cu crema de noapte Time Defiance.

    Rezultatele sunt super iar eu acuma am un ten normal.
    Atat produsele aristry cat si BC nu te ajuta doar pe moment ci iti vinde si tenul. Dupa folosirea completa a unor flacoane veti vedea ca textura pielii s-a schimbat.
    pupici, Simona

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult pentru comentariu, Simona

    am sa le pun pe lista sotului pentru cand se mai duce pe la depozit

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim7:21 p.m.

    Buna, poti sa scrii te rog ingredientele? Ai mai testat si alte produse din gama aceasta?Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Din pacate nu mai am nici cutia si nici masca. Am aruncat-o pentru ca expirase. :( N-am mai ajuns pe la Amway

    RăspundețiȘtergere