O noua leapsa

Sper sa nu plictisesc cu atatea "leapse" dar si asta imi place.. :)
Leapsa a fost de la Andreea

so..

Primul cuvant pe care l-ai spus: Nu stiu, am fost al doilea copil deci n-am mai fost atat de interesanta ca si bebel

Prima zi de scoala generala: Tin minte ca am fost la toaleta si nu mai gaseam clasa la intoarcere :))

Primul tau sarut: 16 ani. Casa scarilor... Veneam de la majoratul unei prietene... Tin minte numele lui dar nu am sa-l zic.

Prima formatie care ti-a placut la nebunie: Queen

Un CD al unei formatii straine: Nu-mi amintesc.

Prima zi de liceu: M-am imprietenit cu o tipa cu care fusesem in generala, dar la clase diferite. Ea ma stia pe mine, eu pe ea n-o remarcasem. A ramas colega mea de banca pana-ntr-a XII-a.

Primul cuvant pe care ti l-a adresat prietenul / prietena cel / cea mai bun / buna: Nu tin minte cuvantul, stiu doar ca iesise de la examenul de admitere in facultate si voia si ea sa fumeze (ca si mine) neaparat in facultate ca ne asteptau parintii afara :))

Prima zi de facultate: M-am imprietenit cu gasca celor cuminti.. sa nu zic tocilari :)) Mai tarziu putin am (re)ochit-o pe fata de care vorbeam mai sus ca era genul de om nebun cu care voiam sa umblu eu si s-a cam rupt cu tocilarii

Prima oara cand ai postat pe blog (data): 11 septembrie 2009

Mai departe dau leapsa asta la Deena (a fost fun, you do it too!)

4 comentarii:

  1. noah eu stiam care e treaba cu seria asta de intrebari :)) De aia ti-am zis zis,daca ai chef primesti leapsa daca nu,nu era nici o problema. Stiu ca a tot "plouat" cu cate o leapsa. :)

    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. ai inca o leapsa :)) daca o vrei bineinteles.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey! Pot sa iau si eu leapsa asta? foarteee distractiva :))

    RăspundețiȘtergere