VivaNatura - răsfăț pentru păr

Era momentul să mă întorc pe blog, Am avut ceva mai multă treabă în ultima vreme (traduceri și articole cu diacritice care m-au obligat să învăț să le folosesc și acum mi se pare ciudat să scriu fără ele. Mai am unele scăpări pe care, dacă le vedeți, va rog să mi le scuzați) și recunosc că momentele de respiro le-am alocat unui serial - White Collar. Dacă nu-l urmăriți vi-l recomand cu căldură.

Mi-am propus de ceva vreme să vă povestesc despre produsele pentru păr VivaNatura. Acestea sunt, în ordinea încolonării:
- Șampon cu lămâie și argan,
- Balsam de păr cu aloe și tătăneasă,
- Cremă de păr cu extracte naturale și petrol,
- Mască pentru întreținerea părului. 

Încep cu... începutul, cum e normal, evident: șamponul. Prima impresie - cam lichid și nu face spumă. Nu face la prima șamponare căci la a doua părul s-a umplut de o spumă cremoasă care l-a lăsat curat și scârțâind. Faza cu scârțâitul mă cam sperie, deja mi-l închipuiam uscat și încurcat. N-a fost cazul pentru că mai apoi balsamul a reînvelit firul în stratul protector de care avea nevoie. Șamponul VivaNatura cu lămâie și argan este destinat părului normal și gras. Nu l-am folosit precum scrie pe etichetă (la a doua șamponare se lasă să acționeze câteva minute) de teamă să nu-mi supere scalpul. Din păcate scalpul meu l-a refuzat. Și de ce l-ar fi acceptat când este 98,5% natural și de origine naturală? Când conține ulei de tea tree, nuci de săpun, ulei de lămâie, ulei de argan, vitamina E, brusture, iarbă mare? Mda... scalpul meu vrea Clear. Că așa vrea el...

Balsamul VivaNatura cu aloe și tătăneasă este ceva mai concentrat decât șamponul. A fost produsul cel mai consumat pentru că am părul (deja foarte) lung și e nevoie de o cantitate mai generoasă. Nu face spumă și nu este foarte uleios, tocmai de aceea trebuie răspândit cu grijă. Lasă părul... normal - adică nici prea uscat dar nici prea alunecos, exact așa cum trebuie să fie el. Produsul este 92% natural și 5% de origine naturală. Conține oțet, ulei de tea tree, ginseng, mesteacăn, iarbă mare, brusture, salcie, tătăneasă, salvie, turmeric și... la final de listă aloe. 

De la crema de păr cu extracte naturale și petrol împotriva căderii părului am avut cele mai mari așteptări în ceea ce privește scalpul meu sensibil și fițos. Am aplicat-o prima dată pe părul uscat (plus rădăcini, evident) dar, mai apoi, m-am prins eu că se întinde mai bine pe el umed. Am lăsat-o să acționeze între 50 de minute și două ore, în funcție de serial. :) Inițial a părut că-mi facea bine dar mai apoi am fost la mare de unde m-am întors cu niște coji și mâncărimi de ti-era mai mare groaza. M-am udat bine de tot pe păr în apa mării și am stat mai multe ore până să șamponez. Cu căderea părului nu am probleme. Dar țin minte că am folosit acest produs cu succes acum mulți ani și că l-am recomandat și altor persoane care au fost mulțumite de rezultate. Produsul conține 96% substanțe naturale. Pe lângă distilatul de petrol crema conține ulei de ricin, ulei de coriandru, ulei de germeni de grâu, ulei de nuci, de măsline, de tea tree, mesteacăn, urzică, iarbă mare, brusture, tătăneasă, salcie și turmeric. 

Ultimul produs din seria de astăzi este masca pentru întreținerea părului cu ginseng și argan. Produsul este destinat refacerii și fortifierii părului degradat. Deși părul meu este netuns de prin decembrie anul trecut, pot spune că nu este degradat. L-am chinuit rar și l-am alintat cu tot felul de produse bune iar el mă răsplătește prin menținerea aspectului sănătos. Urmează o mica tăiere de vârfuri dar nu e urgentă. V-am zis că sunt curioasă cât are de gand să crească. Si pe aceasta am lăsat-o să acționeze pe părul umed și pe rădăcini minim 50 de minute (eticheta recomandă 15-45 de minute, ca și în cazul cremei de mai sus). Produsul conține 96% substanțe naturale iar printre ingrediente regăsim: uleiul de susan, de nucă, de tea tree, uleiul de ricin, uleiul de palmier, ulei de măsline, ulei de mentă, ulei de germeni de grîu, ginseng, tătăneasă, salvie, urzică, brusture, iarbă mare și, la final de listă, ulei de argan. 

Pot spune că cele patru produse VivaNatura Leonard Radutz formula (alături de un ulei genial despre care vreau să vă povestesc curând) și-au adus o contribuție imporantă la aspectul și sănătatea părului meu. Toate produsele au un miros placut (mie, nu stiu alții ce gusturi au), de ierburi sau de... buruieni (cum vreți voi!). Mirosul, mai ales cel al măștilor, se mentine vreo zi-două în păr însă pe mine nu m-a deranjat. Produsele au un gramaj de 250 ml, sunt valabile 12 luni de la deschidere și au prețuri cuprinse între 19,45 de lei și 22,10 lei.

Ați încercat aceste produse? Ce impresie v-au făcut?

Un comentariu:

  1. Nu am încercat nici un produs din cele de mai sus dar White Collar l-am văzut deja și mi-a plăcut tare mult :P.

    RăspundețiȘtergere