AVON Gel Finish Candy Apple

Speram sa nu mai vina momentul in care sa ma scuz pentru absenta de pe blog. Am avut, insa, o saptamana foarte... bogata. Si in sensul bun si in sensul mai putin bun. Am avut idei, am si cateva poze insa cuvintele pur si simplu nu s-au legat. M-am gandit sa va prezint, totusi, o oja, daca tot am purtat-o (inca o port pe unghiile de la picioare) si am si pozat-o. 

Se numeste Candy Apple si face parte, ca si sora ei, Fabulous, din gama Gel Finish. Are aceleasi proprietati cu aceasta si mi-a placut aproape la fel de mult. Culoarea nu este, totusi, una iesita din comun, insa voi continua s-o port pe unghiile de la picioare. Ma asteptam tot la o nuanta spre fucsia, spre mov, nu la un rosu clasic.
 
Am apelat din nou la ajutor profesionist, ajutor care (se preface ca) nu e atat de priceput in pozatul de unghii. Macar am reusit sa scoatem o culoare apropiata de realitate.

Voi ce-ati mai purtat pe unghii in ultima perioada?

4 comentarii:

  1. buna seara sa va descriu in tinerete chear era aceasta culoare la moda si este preferata mea este perfecta nu este iesita din comun de exemplu mie imi place

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa nu ma intelegeti gresit, este o nuanta frumoasa insa mai am cel putin doua oje asa. Noroc cu luciul care este deosebit si o scoate din anonimat.

      Ștergere
  2. Este si una din nuantele mele preferate . Acum port o culoare turbata :D ciclame intens dar care mie imi place ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am mai comandat si eu o oja gel finish, lila pastel parea in catalog, sa vedem cum arata in realitate. Si asta e faina, dar cum ai zis si tu, nu este ceva special, cu toate astea adoor luciul lor. Si eu tot nuante din astea folosesc la picioare :)) mai ales ca acolo ma tin si doua saptamani, nu am treaba cu ele.

    RăspundețiȘtergere